streda 4. júna 2014

Multitasking? No problem!

Bdulium Tools Precision Kabuki 957



Ahojte!
Takisto ako ja sa čudujete, že je skúškové a stále dávam nejaký príspevok? No aj ja! Začala som skôr vstávať a skôr chodiť spať, takže stíham toho viac. Takže dúfam, že v tomto trende budem pokračovať aj naďalej. Tento štetec je jeden z troch, ktoré som si kúpila na www.mojesminky.cz. Keď som išla do ich predajne v Brne, v hlave som mala len a len ružové štetce. Tie bohužiaľ boli vypredané. To, čo tam ostalo sa mi neľúbilo. Takže som si vybrala z trošku profesionálnejšej rady Maestro Series


Musím povedať, že výzorovo je tento štetec veľmi pekný. Zase raz je to klasika čierna+strieborná a to nesklame. Štetinky má zrezané dorovna. Na vrchu sú tmavé. Je veľmi hustý a make up sa s ním nanáša dokonale. Je jedno, či nanášate make up rovno s ním, alebo najskôr použijete plochý štetec a potom  už len rozotriete dostratena. Nevytvorí vám na pleti masku, to viem, o čom hovorím, pretože už som ho použila aj na Dermacol make up cover a vyzeral celkom prirodzene. 


Teraz je to jediný štetec, ktorý používam na nanášanie make upu. Keď sa ponáhľam nanesiem s ním aj korektor. Púder je tiež samozrejmosť. Teraz namiesto púdru používam minerálny make up  a aj ten dokonale nanesie. Navyše, ak to preženiete s lícenkou, krásne ju rozmaže dostratena, takže bude viac prirodzená. Môžete s ním aj nanášať lícenku, bronzer alebo rozjastňovač, toto všetko on v pohode dokáže.




Štetinky sa pri nanášaní neohýbajú a držia pevne. Pri umývaní je trochu problém s tým, že make up stiekol dovnútra, takže ho čistím trošku dlhšie. Takisto sa schne dlhšie ako ostatné štetce. Ešte mi nevypadla ani jediná štetinka. Nakoniec môžem povedať len toľko, že tento štetec odporúčam každému. Naozaj ho využijete a jeho cena nie je až taká vysoká.

Máte nejaké štetce bdellium Tools?
Ako často umývate štetce?
Ako často meníte štetce?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára