sobota 12. januára 2013

Zimná fialová

Zimná fialová


Ahojte! Práve by som sa mala učiť 37 nemeckých viet naspamäť ale počkať. I pozeranie do steny je dosť zábava. Už dlhšie vám chcem ukázať tieto tiene značky GOSH. Dostala som ich od staršej sestry na narodky alebo na niečo iné? Nepamätám sa už. Mala som ich  len v obale s tým, že ich začnem používať na zimu. Na jeseň som ich otvorila a odvtedy ich celkom často používam.



Keďže mám aj tiene zo starej verzie môžem ich porovnať. Starý obal je oveľa väčší. Otváranie na novom obale je lešie, pretože treba stlačiť gombíček(?) a v pohode sa otvoria. V priehradke, kde ich mám môžem mať na sebe dva nové tiene a iba jeden starý. Ináč by sa mi tam nezmestil. Ale na starom obale sa mi páčilo to, že gosh je nad tieňmi, takže ho vidno. Nové tiene mi prídu pigmentovanejšie. Konzistencia je ale podľa mňa skoro rovnaká. 



Teraz k tým novým. GOSH QUATTRO EYESHADOW Odtieň Q55 MAGIC TRICKS - Ako som hovorila sú to pre mňa "zimné" tiene a teraz ich celkom rada nosím. Konzistencia je podľa mňa skvelá maslovitá. Dobre sa nanášajú. Pigmentácia je super, stačí do nich rypnúť prstom a máte krásne farby. Jediné, čo by som im vytkla je výdrž. Tá je taká priemerná. Bez bázy ich radšej ani nenosím a s bázou vydržia tak max 4 hodiny, potom sa pomaly strácajú. Vždy, keď sa vrátim z domu je ešte vidno, že som mala niečo na očiach. Ale už niesú také pekné ako keď som odchádzala z domu. 


Tak začnem postupne prvá slabozelená . Táto farba je celkom výrazná a dávam si ju len do kútikov. Tmavo veľmi tmavo zelená je krásna farba. Zeleno -čierna s metalickým leskom je asi moja najobľúbenejšia farba. Slabofialová je ďalšia obľúbenkyňa. Používam ju asi najčastejšie zo všetkých. Tmavo fialovo- čierna sa mi moc nepáči. Vyzerá ako zašpinená fialová.


Zhrnutie : Tiene sa mi páčia a využívam ich. Sama by som si ich asi nekúpila ale ako darček super. Výdrž ma trošku sklamala, naopak pigmentácia potešila. Kúpu teraz nechám skôr na vaše zváženie.

6 komentárov:

  1. škoda tej výdrží lebo tie farby aj všetko je úplne dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je aj mne lúto, pretože mám GOSH naozaj rada.

      Odstrániť
  2. Ja gosh milujem ale z casu na cas ma nejaky ten produkt dokaze sklamat ;/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento lak, lepsie povedane ten odtien http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/06/nail-lacquer-lak-na-nechty.html a najnovsie ma korektor - ten ani nie kvalitativne ale to rozoberiem neskor na blogu :) takto spamati narychlo neviem ci este nieco alebo zatial tieto dve veci

      Odstrániť
    2. Okej isto si to pozriem, lebo gosh mám rada. A podla mňa hento bude len odtieňom :) Skús iný a potom o tom napíš:)

      Odstrániť