piatok 18. januára 2013

MUA trblietačky + essence fail

MUA trblietačky + essence fail





Krásny piatok! Dneska ostávam doma, pretože som strašne unavená a radšej sa vyspím na víkend. Nech sa môžem lyžovať a chodiť von. Okej aj učiť a hľadať si výšku :/. Ako sa mi strašne nechce. Recenzia bude o linkách od firmy MUA - Make up academy.  


Mám LEN dva odtiene! Keď najbližšie budem objednávať, objednám si všetky, ktoré tam majú. Veľmi sa mi páčia. Keď som objednávala naposledy, nechcela som ich tiene ani rúže. A to bola veľká chyba. Po tom, čo som videla aké krásne tiene dostali kamarátky som mierne smutná. Objednala som si aj nejaké štetce a tie vám ukážem nabudúce.




Sú super husté. Trblietok naberiete naozaj dosť na jeden raz a nebudete musieť linku miliónkrát prechádzať.

  

Narozdiel od fialovej linky od essence. Tam trblietky skoro ani nevidno. A musíte si po nej prejsť naozaj veľakrát aby bolo vôbec niečo vidieť. Na fotkách sú linky po JEDNOM namočení vo fľaštičke. 


Mua glitter eyeliner odtieň 4 - Krásna zlatá farba, ktorú som dosť využila na vianoce a silvestra doma. Na leto bude ako stvorená na večerné párty. Už sa nato teším. Myslím, že stačí len táto linka a budete celkom výrazne. Drží ako pribitá. Myslím, že toto je farba, ktorá by nemala u nikoho chýbať.

MUA glitter eyeliner odtieň 8-  Ďalšia úžasná farba. Nieje až tak jednoducho kombinovatelná a nositelná ako zlatá. Ale veľmi sa mi páči. Pri tejto farbe stačí asi len linka a ani nič extra. Mám hnedé oči a krásne mi ich rozžiarí. Mala som ju len pár ráz ale oči mi iskrili. Neviem, či by sa hodila každému ale za vyskúšanie stojí. 

Essence breaking dawn glitter eyeliner odtieň 01 Alice had a vision - again-Posledná dnešná linka. No použijem môj obľúbený český výraz rádoby glitrová a rádoby linka. Glitrov je tam naozaj málo a peknú linku s tým jednoducho neviem nakresliť. Ak chcete takú krásnu, výraznú linku ako s MUA musím vás sklamať, asi to nepôjde. Kúpila som si ju v akcií a som rada, že som ju nemala v plnej cene, lebo sú to vyhodené peniaze. 




Tu sú linky asi hodinku po nanesení. Prežili umývanie rúk a pozeranie telky. Fialovú skoro ani nevidno. Ostatné držia naozaj skvele. Ale zelená sa celkom rozmazala, keďže bola slabo zaschnutá. Jediné, čo by vám mohlo vadiť je pocit "zlepených" očí. Ale po chvíli si nato zvyknete.





No štetčeky sú samostatná kapitola. Na tomto blogu u Katky som čítala, že sú strašné.(teda dúfam, že to bolo tam :D) Prvú som skúšala zlatú linku a tá má perfektný štetček. Nemám čo vytknúť. Kreslí sa mi s ním naozaj skvele. Ale potom som pochopila. Zelená má naozaj strašný štetček, ktorým sa veľmi zle manipuluje. Takže je to taká lotéria. Je iba na šťastí, čo vám pošlú za štetček.



Štetček u essence sa mi zdal fajn. Ale veľmi ľahko sa ohýba a ťažko s a sním robí pekná linka. Celé zle. 

Takže keby to mám celkovo zhodnotiť MUA 1 s hviezdičkou a Essence prepadá. MUA budem isto ešte objednávať, už teraz čakám na nejakú akciu ako bola tá posledná. A to už si objednám aj tie ich preslávené tiene a rúže a lícenky a ...


7 komentárov:

  1. MUA aj u mňa boduje. Urobila si origoš fotky s tým snehom. A hneď by som do tých trblietok šla... :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, chcela som aby bola dobrá farba tak som šla fotiť von a využila trochu ten sneh. :) Skús jednoznačne nemáš čo stratiť stojí to libru :D

      Odstrániť
  2. Tu od Essence som mala aj ja, ale po prvom pouziti som ju posunula kamoske, vyhodene peniaze...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé linky aj ja chcem trblietave jooj :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť