sobota 26. januára 2013

Sme si zaplesali

Ples 






Najsuper partia. Najsuper kamaráti!



Muffinky od kámošky sú dobre muffinky (ja neznášam plnenie tých po... košíkov)




Konečne sme sa dostali k jedlu. Mňam ja milujem slané syrové a šalátové veci.




Čiernou nič nepokazíte. Stačia už len výrazné doplnky.



Zlaté líčenie a konečne som sa naučila dávať si umelé mihalnice! 









Áno, mám rada whisky. 



Nakoniec sme si šlohli aj pár ruží :) 


Moje líčenie vyzeralo takto o pol šiestej ráno po 12 hodinách. To zlaté color tattoo vydrží naozaj dlho!



A na týchto topánkach som odplesovala skoro celú noc! Sú to moje zlatíčka.


A moje ružičky :) Milujem ruže. Mohla by som ich mať všade. Ale len čerstvé. :)  

11 komentárov:

  1. pekne fotky, zaujimave topanky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No sú , keď som ich zbadala prvýkrát, nevedela som kde ich budem nosiť a ateraz ich na takéto podujatia nosím najradšej. :)

      Odstrániť
    2. no ja by som sa urcite ani len nepostavila v takych topankach :)

      Odstrániť
  2. jak som sa zľakla že je v topánkach diera :DDDDDDDDDDDDD


    P.S:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No vyzerala si super! a este velmi sa mi pacili tie lustre,vyzerali fakt luxusne... :) ach-tiez by som niekam sla zaplesat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Nie to niesu luxusné lustre:) Sú len dobre odfotené aby nebolo vidno povytrhané časti z nich :D

      Odstrániť
  4. Si si užila :) Fotky sú skvelé ;) Ináč poklona k tomu, že si v takých botičkách odplesala celú noc lebo ako ja by som to v živote nedokázala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem :) Strašne sa mi páči kombinácia zlatá a čierna :) Možno urobím tutorál :)

      Odstrániť