štvrtok 17. januára 2013

Bižu

Bižu


Došli mi 3 kúsky od asosu, ktoré som si objednala pred týždňom(dvoma)?




Veľmi sa mi párili tieto vzduchové balíčky, v ktorých boli zabalené produkty. Všetko bolo v poriadku. Z asosu bežne objendávam a ešte nikdy sa nič zlé nestalo. Poštovné je zadarmo, takže objednávajte úplne v pohode aj len jeden prstienok. 


Tento krásny dvojnáramok ma potešil asi najviac. Mám rada vybíjaky a zlato. Kedysi som zlaté veci naozaj neznášala, pretože som si myslela, že sú len pre babky. OMYL vyzerá veľmi dobre.


Tieto náušky som zobrala len tak, že som chcela niečo výrazné. Mám rada výrazné veci - hlavne prstene, a preto som chcela vyskúšať výrazné náušky.



Čelenka je posledná vec. Najskôr som z nej bola sklamaná, lebo s ňou vyzerám ako socha slobody. Ale dá sa mi omotať okolo ruky a vyzerá ako ďalšie ostňové náramky. 







Ktoré je náramok a ktoré čelenka? 

Páči sa vám takýto štýl? 
Objednávate z asosu?

6 komentárov:

  1. Bežte majú tam celkom fajn vecičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie náušnice sú úplne dokonalé!!!!! navnadila si ma, idem trochu aj ja prelistovať stránku :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musíš popozerať je tam toho na mraky a isto niečo nájdeš. Len môj problém je skôr taký, že keď je tam toho moc veľa, tak si neviem vybrať.

      Odstrániť
  3. woow, užasne veci..idem preskumať stranku :)

    OdpovedaťOdstrániť