nedeľa 11. februára 2018

Predčí drahé make upy?

Milani Conceal +Perfect odtieň 01 CreamyVanilla



Ahojte!
Make up je základ každého líčenia. Poznám len veľmi málo ľudí, ktorý nepoužívajú make up, keď sa líčia. Myslím líčiť sa von a nie ráno špirála, lesk, korektor idem. Tento make up ma veľmi oslovil po tom, čo moja obľúbená youtuberka Tati povedala, ž je to jej najobľúbenejší make up a dlhú dobu nepoužíva nič iné. Jej make up je na každom videu bezchybný. Keďže som vedela, že Milani je dostupná kozmetika, išla som na krasotiku a objednávala. Vtedy ešte nemali svetlejšie odtiene a 01 Creamy Vanilla bol najsvetlejší.


Tento odtieň je pre mňa dobrý na začiatku leta alebo jesene. Cez zimu je na mňa bohužiaľ príliš tmavý. Od prvého nanesenia som bola v úžase, akú som z neho mala pleť. Dá sa rozmazať po celej tvári v malej vrstve ale dá sa aj navrstviť bez toho, aby pleť vyzerala neprirodzene. Má krásne kryciu schopnosť, že väčšinou nepotrebujem korektor. Sem tam, keď mám horší spánok si pod oči dám ešte jednu vrstvu. Nezalieza do vrások a po zapudrovaní naozaj drží.


 Použila som ho na viaceré prlíežitosti a zatiaľ ma nesklamal. Čo sa mi veľmi páči, že pleť po ňom vyzerá prirodzene rozjasnená. Je to taký te lesk, ako keby ste žili zdravým životným štýlom, behali a pili iba vodu z ľadovca. Na pleti je ľahký a cez deň ho väčšinou ani necítim.


Za cenu pod 15€ je to jeden z najlepších make upov, aké som kedy vyskúšala. Ak potrebujete silnejší make up, ktorý vás nesklame ani v teple, ani pri dlhšom nosení, istotne ho vyskúšajte. Ja osobne si plánujem kúpiť ešte svetlejší odtieň, aby som ho mohla nosiť celoročne.

Skúšali ste už Milani make up?

2 komentáre:

  1. Mám ho doma pripravený na testovanie, ale tiež som to s tým odtieňom príliš netrafila, tak zatiaľ čaká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja musím kúpiť ešte asi dva tri odtiene :D Keby spravili viacej, bolo by to super.

      Odstrániť