štvrtok 8. februára 2018

Najhoršie lepidlo

Kryolan lepidlo na riasy



Ahojte!
Čo chcete od lepidla na riasy? Ja mám taký základný požiadavok. Aby držalo! Potom by som chcela, aby spriesvitnelo a nebolo ho treba veľa. Doteraz som mala tri lepidlá na mihalnice. Jedno z ebaya, za asi 1 cent aj s poštou - bolo skvelé. Ale bála som sa o oči, takže som prešla na DUO to bolo takisto skvelé ale je testované na zvieratách. Tak som sa rozhodla ísť do Kryolanu. Je aj toto skvelé? Ako čítate v nápise - nie,  nieje.


Takže čím začať? Strašne dlho trvá, kým začne lepidlo aspoň trošku tuhnúť. Čo Duo stihlo za 20 sekúnd tu trvá aj minutu a pol. A stále nie je také, že vydrží na oku. Musíte ho pridŕžať. Predstavte si situáciu, aká sa mi stala minulý víkend. Zákaznička chce riasy. Vy máte len toto lepidlo, tak natierate riasy a dve minuty sa snažíte odútať ozornosť od toho, že lepidlo dlho schne. Keď jej to už dáte na oko, musíte ešte pol minuty prdŕžať riasy a tváriť sa, že je to v pohode. Pre mňa veľmi nepraktické lepidlo. Bohužiaľ musím nájsť iné lepidlo, pretože toto mi nevyhovuje ani trošku.

Aké je vaše obľúbené lepidlo?

1 komentár:

  1. Já umělé řasy nepoužívám, takže naštěstí ani lepidlo nepotřebuji. Ale určitě to naštve, obzvlášť, když ho používáš u svých zákaznic.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť