streda 30. augusta 2017

Slovenské a sklanené

Mylo Prebudenie olej, Čistá pazuška, Ruža rosa




Ahojte!
Značku Mylo pozná asi každý, kto hľadal slovenské produkty. Má veľmi pekný dizajn, je v sklenených nádobách a celkovo výborný nápad používať prírodné ingrediencie. Navyše sú vyrábané ručne. Vyberala som si produkty, ktoré som vtedy potrebovala. Olej na pleť som musela mať hlavne na zimu. Deodorant nepoužívam až tak často. Jednoducho sa nepotím a keď už by ma malo byť cítiť, dám si sprchu. Ružovú vodu som úprimne až tak nepotrebovala ale mám rada kvetové vody a rada ich skúšam.


Bohužiaľ už sa mi minul ale predstavte si trošku tmavší slnečnicový olej. Takú mal farbu! Voňal celkom fajn. Nič premrštené, cítili ste to počas natierania ale po chvíli to zmizlo. Ako olej má samozrejme olejovú konzistenciu ale o niečo tuhšiu. Do pleti sa vsiaká trošku pomalšie, takže som ho používala iba na večer. Ráno som sa však zobúdzala s pekne vyživenou pleťou. Čo mi trošku vadilo, bolo, že mi trošku upchával póry. Na brade je to šialené už bez toho, takže som ho využívala a nebudem si viac upchávať póry. Pre niekoho, kto s tým nemá problém a má suchú pleť je to naozaj dobrý olejček.



Čistá pazuška je deodorant s grepom a bergamontom. Je založený na báze esenciálnych olejov. Uákladna ingrediencia je kokosový olej, takže by to mohlo vyživovať pazušky. Vôňu som si predtavovala viac citrusovú ale veľmi preráža bergamon a to mi trošku vadí. Keď ho použijem, mám pocit, že funnguje iba za bežných podmienok. Keď sa trošku potím, začnem ho cítiť. Keď však boli veľmi veľké horúčavy, nepomáhal. Balenie je krásne ale aj mi najviac vadí. Vadí mi na ňom, že produkt musím nanášať prstami.



Ružová rosa je posledný produkt, ktorý som vyskúšala. Voda má zvláštnu vôňu. Najskôr ucítite krásnu vôňu ruže ale v zápätí cítite ocot. Nechápem, čo tam robí ocot  ale cítiť ho tam dosť. Vadí mi to, pretože mám dve iné pleťové vody, ktoré krásne voňajú, tak prečo používať ocot. Navyše rosa v názve by mali premeniť na brutálny gejzír. Keď si predstavím rosu na tvári, je to jemný obláčik, voňavého aerosolu, ktorý pomaly sadá na tvár a príjemne ma ukľudňuje. Tento rozprašovať je horší ako vodná pištoľ, lebo od pištole viete, že dostanete zásah. Prvýkrát som ostala prekvapená, druhý som len zatvorila oči a začala striekať. Musíte viackrát strektúť, aby ste zahalili celú tvár do vody, takže po vás steká ale druhé líco je suché. Za mňa je tento produkt fail.

Momentálne je leto a nevadí mi trošku zapracovať pri používaní svojich produktov. No cez rok, keď mám školu, prácu, cestovanie a iné, nechcem tráviť v sprche viac času ako je potrebné. Preto pre mňa produkty značky Mylo nie sú až takou srdcovkou.

Aké slovenské značky sa u vás overili a radi ich teraz používate?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára