pondelok 7. augusta 2017

Karamel na pery?

100%Pure lip caramel odtieň Red Velvet



Ahojte!
Rúže a lesky na pery už skoro vôbec nekupujem. Nenašla som zatiaľ odtieň, ktorý by som chcela a už som podobný nemala v zbierke. Ešte som za celý svoj život neminula jeden celý rúž. Preto si dávam trošku stopku. Tento karamel na pery som dostala k nákupu. Farebne ma veľmi potešil.


Balenie je klasické a mne sa páči. Aplikátor má tvar kreslených pier. Nie je to bežný penový aplikátor. Ale zato sa s ním pracuje úplne skvele. Nanesiete s ním dostatočné množstvo farby. Navyše je celkom dosť presný.


Farba je krásna červená. Povedala by som, že krvavo červená. Na perách sa krásne leskne aj po zaschnutí. Neotiera sa. Keď som ho mala prvýkrát, bola som popravde zmierená s tým, že budem vyzerať ako Joker.  Čuduj sa svete, ani po jedení lesk nebol inde, ako mal byť. Už sa neleskol, ostal iba jemný stain ale stále to vyzeralo dobre. Tento produkt od 100% pure sa mi naozaj páči a ak hľadáte lesk, ktorý bude vyzerať pekne aj keď začne miznúť, odporúčam. Čo mi však trošku vadí, že na Slovensku už máme dovozcu a ceny sú oveľa horšie ako na oficiálnej stránky, z ktorej som objednávala. Ani nemajú také akcie, ako mávali. Škoda.

Skúšali ste už podobný produkt?

4 komentáre:

  1. túto značku 100% Pure poznám, a rada by som od nich niečo skúsila, ale tiež ma odrádza často vyššia cena
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som objednávala z USA stránky furt boli nejaké akcie ale takto som s ňou skončila asi aj ja :(

      Odstrániť
  2. Odtieň je veľmi pekný. Len máš pravdu, tie ceny nie sú žiadna sláva :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jedná sa o jednu z najčistejšich kozmetík, aké poznám. Tomu tá cena odpovedá. Mňa hnevajú viac tie akcie, o ktoré som prišla :(

      Odstrániť