nedeľa 12. marca 2017

Metalické odlesky

Lime Crime Superfoiled očné tiene odtieň Electric Barbarella






Ahojte!
Lime Crime ako značka ma zaujímala skôr skrz tekuté rúže. Ale keď som prezrela celú stránku, zaujali ma aj tieto tiene. Pozrela som si pár videí a bolo rozhodnuté. Samotené balenie je roztomilé. Slaboružová spolu so sedmokráskami sa mi páči. Obal produktu je ružový.


Vnútri sa nachádza maličké zrkadielko a dva odtiene. Jeden fialový so striebornými odleskami -Barbarella. Druhý zlatý - Electric. Každý má hmotnosť cca 2,5 gramu. Myslím, že sú dostatočne veľké a s mojou obriou kolekciou ich tak skoro neminiem.


Tiene sú aktivovateľné vodou. Čo znamená, že budete mať mokrý štetec pred použitím alebo si potom prestriekate viečko. Mne príde ako rozumnejšie, mať mokrý štetec. Prstami ich nenanášam. Tiene majú vysokú pigmentáciu a dobre sa nanášajú. Treba ich tak ako keby "nacapkať" na miesto, kde chcete aby boli.


Dajú sa aj dobre rozotierať ale stratia pigmentáciu, takže je treba ich znova naniesť. Ja ich dávam na pohyblivé viečko. K fialovému sa mi hodí skôr nude rúž ale stále to líčenie vyzerá o nejaký ten level lepšie. K zlatému si dávam prevažne červený rúž.


Mám taký pocit, že idú zmeniť formuláciu týchto tieňov a ja mám potrebu rozšíriť svoju zbierku.  Tieto tiene si ma získali. Sú síce trošku drahšie (16,90€) ale keď vychytáte nejakú akciu, naozaj sa oplatia. Navyše sú netestovaní na zvieratách a nikto ma skrz kreditku neokradol. Ako sa to uvádzalo v rôznych kauzách o tejto značke.

Máte niečo z Lime Crime?
Skúšali ste už vodou aktivovateľné tiene?

1 komentár:

  1. Tuhle značku nepoznám a ani takové stíny jsem ještě nezkoušela. Vypadají ale moc hezky, taky bych se jim nebránila a ráda vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť