nedeľa 8. mája 2016

Všetko a nič : Apríl


Ahojte!
Apríl je za nami! To je asi jasné a ja vám zase ukážem pár veci, ktoré som počas apríla robila. Tento typ postov sa mi veľmi páči aj u iných blogeriek. Rada sledujem všeliaké instagram week a iné články. Tento mesiac sa mi podarilo spraviť také kura, že sa do pol hodky celé zjedlo. 


Prvýkrát v živote som vyskúšala B52 a musím povedať, že môj strach z horiacého alkoholu bol prekonaný. Bola to sranda. 


Ako každý rok som vytiahla túto jarnú paletu a ešte som sa s ňou ani raz nenamaľovala. Ja jednoducho niesom na pastelové farby. Preto si ani nekupujem jarné kolekcie. 


Takto nejako končia krémy, ktoré som chcela dopoužívať. Verte, že už tam neni ani kvapka. :D 


V Arko čokoládovni som objavila skvelú 75% čokoládu a môj život je teda samozrejme o niečo lepší. 


V Brne zakvitli moje obľúbené čerešne. Naozaj milujem pohľad na tieto stromy. 


Varenie pre jednu osobu je strašná nuda. Naozaj, toto je jedna dávka ryže. Navyše nemám rada zohrievané jedlá, takže varím takéto malé dávočky každý deň.


Ale obedy mám celkom fajn. Naučila osm sa jesť 5x denne, takže mi tie malé dávky ani nevadia.


Odbehla som si svoj druhý Spartan Race v živote a zlepšila som si čas o pol hodinku. Konečne môj priateľ totižto pochopil, že sa potrebujem najesť aj pred behom, inak nepodám výkon. Bola to sranda a veľmi sa mi páčilo, ako bol celý beh spravený. 


Konečne si dávam všetky rúže, ktoré mám. Je zvláštne, že čím je teplejšie, tým temnejšie odtiene rada nosím. Myslím, že čochvíľa príde rad aj na čiernu. 

Aký ste mali apríl vy?

4 komentáre:

  1. arko cokolada je supr a gratulujem k uspesnemu zdolaniu spartana
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je, vždy som sa tomu vyhýbala až raz na mňa došla chuť a nebolo cesty späť :) Ďakujem :)

      Odstrániť