štvrtok 11. februára 2016

Whish list február


Ahojte!
Myslím, že môj celoročný whishlist ma celkom nakopol. Dokonca som si už niektoré položky splnila. Je super vytvoriť si zoznam vecí, ktoré reálne použijete. Pretože niekedy mám tendenciu kúpiť si niečo, lebo to majú všetci a aj ja chcem nato spraviť recenziu. A keď si spomeniem na to, že tie produkty nebudem používať, nekúpim si to.  Takže tým vlastne šetrím. HAHA. Chcela by som nakupovať viac oblečenia. Pretože som zistila, že keď nahodím full glam na tvár, nemám si to moc k čomu obliecť. Môj štýl je čisto popolnica/gýč/ pár pekných blúzok. Gýčom myslím veci, ktoré sú navzájom nekombinovateľné. Sú veľmi výrazné, čo sa mi páči ale keďže ich nemám s čím kombinovať, nemôžem ich nosiť. Takže posupne chcem kupovať neutrálne, kvalitné kúsky z dobrých materiálov. To či sú v móde ma vôbec nezaujíma. 





Začnem tým, čo už som si objednala. Jedná sa o značku 100%PURE. Ani neviem, ako som sa k nej dostala ale veľmi ma zaujala. Chcem vyskúšať hlavne tieto tri produkty, ktoré som si kúpila. Očný krém som si kúpila po skúškovom, z ktorého som mala obrie kruhy pod očami. Navyše ma trošku pnú vonkajšie kútiky a cítim, že tam potrebujem hydratáciu. Druhá problémová časť, ktorá trpí Brnom je moja vlasová pokožka a vlasy. Riešenie sa pokúšam nájsť v zmene šampónu. Nevkladám do neho veľké nádeje, preto som si aj kúpila menšie balenie. 


Rúže od Jeffreeho Stara už mám doma dva a POTREBUJEM všetky, ktoré má. 12 teho doplňuje zásoby a ja si brúsim zuby na Androgyny a Prom night. Uvidím, či nepribudnú ďalšie.


Potrebujem novú zimnú bundu. Bojím sa, že tá moja zo mňa zlezie a založí si novú kolóniu starých búnd. Veľmi mi však vyhovuje a náhrada sa hľadá ťažko. V pohode by som si kúpila tú istú, len nie doničenú. Chcela by som nejakú parku, buď čiernu alebo hnedú alebo horčicovú. 


Navyše sa veľmi teším na film DEADPOOL. Ideme na neho s priateľom tento týždeň. 

To je môj whishlist na február. Myslím, že je rozumný a zbytočne nenakupujem kozmetiku. Mám zápisník, do ktorého si zapisujem, keď sa mi niečo zapáči a časom to vyhodnocujem, či áno alebo nie. Potom sa vecička dostane na whishlist. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára