štvrtok 18. februára 2016

SOS duo

Cien SOS Krém na ruky, Vitalos balzám na pery






Ahojte!
Dneska tu mám dva produkty, ktoré ma prekvapili hneď dvakrát. Prvýkrát cenou a druhýkrát tým, že sú naozaj účinné. Moje ruky sú z brnenskej vody nešťastné, teda aj telo, ale ruky si umývam niekoľkokrát denne. Potom sú vysušené a praskajú. Pery zimu dávajú celkom dobre ale keď príde obdobie, že sa rozhodnú vysušovať, skončila som. Vyskúšala som už viacero produktov ale tieto dva používam momentálne a s oboma som spokojná.





Vždy, keď pozerám na youtube videá, sú tam produkty, ktoré sa nedajú kúpiť alebo sú príliš drahé. Preto ma prekvapilo, keď niekto do svojich obľúbencov zahrnul krém z Lidlu. -hneď na druhý deň som letela do Lidlu, pretože bolo skúškové a trebalo prokrastinovať. Najskôr ma konzistencia veľmi prekvapila. Je to niečo ako priesvitná, veľmi hustá báza pod make up. Alebo vazelína. Ťažšie sa rozotiera a musíte si ho natierať, keď viete, že sa ničoho nebudete tak 10 minút chytať. Sama ho používam iba pred spaním. Youtuberka ho porovnávala s Neutrogena SOS krémom. Náhodou ho má aj sestra a raz som si ho teda natrela. A musím povedať, že je to to isté! Konzistencia rovnaká, rovnako smrdia. Áno, krém nevonia ale naopak smrdí. Strašne umelo ale po rozotretí je to už v pohode. Ráno po zobudení mám ruky krásne a myslím, že vydržia dlhšie v lepšom stave.




Vitalos balzám som si kúpila iba kvôli vôni. Neni to nejaký zážitok, nič nové ale vonia to ako niečo z detstva. Čuchová pamäť je najsilnejšia a ja to môžem potvrdiť. Strašne mi to pripomína detstvo. Keď som prišla domov z Brna, mala som krvavé, hnusné pery. Jednoducho mi už praskali sami od seba. Nepomáhalo nič. V drogérke som si nič nevybrala,, iba som pri pokladni videla tieto a zobrala som si ho kvôli vôni. Natrela si pery a boli menej bolestivé a do dvoch dní úplne v pohode! Napríklad teraz ho už nepoužívam. Nepotrebujem ho. Ale keď som mala problém, dala som si ho na noc a ráno som mala pekné pery. Niekedy ho dávam pod rúž, aby moje pery ostali hydratované. A naozaj ostávajú. Moja posledná záchrana býva vrstva indulony. Odkedy mám tento balzám, indulonu som nepoužila.

Oba výrobky veľmi odporúčam. Nie len kvôli tomu, že ani jeden nestojí viac ako dve eurá ale hlavne kvôli tomu, že fungujú!

Aké sú vaše posledné objavy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára