utorok 31. marca 2015

Si ten pravý? Ani náhodou!

Bio Aroma 24 hours Face cream for dry skin




Krásny deň!
Už dlho tu nebol žiaden článok o mojej pleti. Tá je momentálne veľmi zúbožená. Mám také vyrážky, aké som samizdá nemala ani za svojich najhorších pubertálnych čias. Neviem, čo mám robiť, pretože už nemôžem iba hodiť lícenku rozjasňovač rúž a ísť. Musím sa trochu vyhrať s make upom a hlavne korektorom. Čo je na jednu stranu fajn-konečne ich míňam ALE radšej by som to nejako zvládla bez nich.



Na zimu som chcela niečo extra vyživujúce, hutné. Neviem ako som sa dostala k stránke bioaroma.cz Rozhodla som sa, že si kúpim od nich aj masku a píling, nech mám všetko pekne z jednej značky. Celá objednávka dopadla skvele. Dokonca som ich poprosila o vzorku krému a tú mi poslali. Obchod sám o sebe musím pochváliť.

Keď som začala používať krém, za dva týždne som minula skoro polovicu! Hovorím si, že bude to môj najrýchlejšie minutý krém. Sťažujem sa spolubývajúcej, že mi strašne ubúda a pritom vôbec necítim vyživenie alebo hydratáciu. Tak ho zoberie do ruky a prečíta návod na použitie: "Používajte malé množsto krému na navlhčenú pleť!"Odvtedy sa míňa oveľa oveľa pomalšie.


Na pleti však ostane sedieť. Necítite hydratáciu a tak si prejdete po tvári rukou a zistíte, že tam ten krém je! Jednoducho si sedí a vpíja sa strašne pomaly. Preto ho vôbec neodporúčam na ráno ak sa chcete potom líčiť. Používam ho teda iba večer. Tak pol hodku pred spaním, aby som si nezmastila vankúš. ráno moja pleť vyzerá vyživene ale necítim to tak. Nechápem ako je to možné ale štípe ma a musím použiť iný krém. Navyše, čo som pozorovala, že mám OVEĽA viac čiernych bodiek! 

Ja a tento krém jednoducho niesme kamaráti. Niesom rada, že som si ho kúpila a vôbec ho neodporúčam.

2 komentáre:

  1. Také mi vadí to strašně pomale vstřebávání a opravdu na pleti jakoby sedí :/ Ale ta jeho vůně i složení se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť