nedeľa 29. marca 2015

Magnetická Paleta

Melt Dark Matter Stack





Ahojte!
Dúfam, že sa tešíte na túto recenziu tak ako ja! Značku Melt som spoznala vďaka ich skvelým rúžom(aj na ne bude recenzia) a keď vydali do sveta prvý swatch očného tieňa, vedela som, že budem musieť nakupovať! 


Potom postupne odhaľovali vzhľad každého jedného tieňa a celých paletiek. Dokopy majú len dve paletky. O druhej som takisto rozmýšľala ale rozhodla som sa pre túto. Chcela som hlavne červený tieň a ten bol v oboch. Nakoniec som sa rozhodla pre využiteľnosť a myslím, že túto kočku využijem viacej, ako jej farebnú sestru. Nie, že by som ju nechcela ale musela som si vybrať. Keď som ju tak nadšene sledovala, môj priateľ sa rozhodol mi ju kúpiť a dostala som ju pod stromček spolu s MAC štetcom(trošku neskôr, pretože vyšla až 3 - tieho januára) 


Nakoniec mi prišla a musela som zaplatiť clo. Týmto sa z nej stala najdrahšia paleta mojej kolekcie! Stojí však zato? Prišla zabalená v krabici veľkej asi ako ladybox. Vnútro mala čierne a vyplnené rôznymi fontami s rôznymi nápismi bielej farby. Veľmi sa mi to páči, hlavne je tam thank you, melt...Naozaj sa snažili ju prepracovať do detailov. Potom tam bol prívesok na kľúče v tvare rúžu a veľmi pekná obojstranná pohľadnica. Navyše samotná krabička je tiež veľmi pekná. Matná, s lesklými nápismi.


Keď už sa dostanete k samotnému produktu, budete veľmi prekvapené veľkosťou samotného tieňu. Sú naozaj veľké! A celá paletka je celkovo veľká oproti môjmu očakávaniu. Navrchu je zrkadielko a potom každý jeden tieň. 



Blurr -Prvý a najsvetlejší tieň palety. Je to veľmi jemný tieň ale na mojom svetlom viečku je celkom dobre vidieť. Veľmi dobre zvolili práve tento odtieň, pretože vyzerá skvele s ostatnými tieňmi. Používam ho aj na rozmazávanie ostatných tieňov. Myslím, že keby sa vyrábal tento tieň samotný, isto si ho kúpim znova.



Unseen - Ťaví odtieň-presne to ma napadlo a dokonale ho vystihuje. Takúto farbu som doteraz nemala ani neskúšala ale vyzerá na mne pekne, vytiahne farbu z mojich hnedých očí a to sa mi naozaj páči. Používam ho vždy do ohybu viečka a rozotieram dostratena. Potom nanášam všetky ostatné tiene. 



Enigma - Túto farbu chcete. Naozaj lichotí každým očiam. Skúšala som ju na zelené, modré a mám ju teraz, keď píšem recenziu a naozaj vytiahne z oka taký ten lesk, čo ich robí krajšie. Zvýrazní vašu farbu. Jednoducho must have! Naozaj ak nájdete podobnú farbu kupujte.



Dark Matter - Podľa tohoto odtieňa je nazvaná celá paleta. Čiernu farbu som používala v minulosti veľmi často. Momentálne som presedlala na hnedú s oranžovou. Takže ju veľmi často nevyužívam. Niekedy je ale fajn mať v zálohe matnú čierno čiernu. 



Tiene majú neskutočnú výdrž, takže ich používam bez bázy. Tú použijem, len keď idem večer von. Nanášajú sa perfektne a dokonale sa medzi sebou strácajú. Ak čakáte maslovitú konzistenciu budete trošku sklamané ako ja. Čakala som niečo na spôsob Urban Decay, pretože všetci hovorili, aká je paleta veľmi pigmentovaná. Ale prišla mi veľmi suchá až kriedová konzistencia. To jej vôbec neubralo na pigmentácií. Len som viac zvyknutá na tú UD konzistenciu. Nápad s magnetmi je dobrý na fotky a videa ale v reálnom živote je nanič. Niekedy, keď tieň zatváram zahrabnem do neho a odlúpnem kúsok. Tým strácam celkom dosť drahého produktu. Za mňa isto radšej normálny paletový tvar. Na začiatku som sa pýtala, či stojí za tie prachy. Musím byť úprimná ale nie, toľko by som za ňu znova nedala. Áno, má krásne balenie, inovatívne magnety a krásne farby. Na druhú stranu konzistencia ma až tak nechytila za srdce a čiernu farbu asi nevyužijem. Ale zase prvé tri tiene sa mi páčia moc. Tie zato stoja. Viem, že toto vám asi nepomôže ale sama to nemám utriedené.

Kúpili ste si produkt, ktorý milujete a zároveň neznášate?

7 komentárov:

  1. Týjo. Tak to jsem nečekala. Mohu se ptát na tu cenu? Já bych barevně nevyužila...ale koncept se mi líbí a dost se mi líbí i ten servis, jak ti to poslali, za to mají bod!! A přívěšek..chci :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo do 60€ stála aj s preclením. Ten servis je v USA normálka. Malo by to dojsť aj sem. :) Prívesok už je na kľúčoch.

      Odstrániť
  2. To je super nápad! A odstíny jsou krásné :-).
    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie :) Stromy sadím a čistím prírodu aj bez YR:)

      Odstrániť
  3. Jsou krásné na pohled a i ta pigmentace je náramná, akorát tyhle odstíny by mi nesedli, takže se určitě kouknu co mají vše v nabídce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozeraj hlavne po rúžoch. Tie sú u mňa top! :)

      Odstrániť
    2. Pozeraj hlavne po rúžoch. Tie sú u mňa top! :)

      Odstrániť