utorok 17. marca 2015

Čo (NE)kupovať?

Amie Bright Eyes Very gentle make up removal, Dermacol Elixir Micellar Lotion


Ahojte!
V balíčku od Veroniky som mala aj tento AMIE odličovač očí. Musím povedať, že mi prišiel veľmi vhod, pretože mi práve dochádzal odličovač. Bright Eyes - tak toto ma vždy dostane! Všetko, čo by mi malo rozjasniť oči ma zaujíma. Aj preto som sa na neho veľmi tešila. 
Ako dopadol?


Skúšala som ho rovno pri veľmi čiernom linkovom a výraznom líčení očí a....bol to strašný PRÚSER! Iba mi čienu farbu rozmazával po tvári a mala som pandie oči. Tak som zobrala druhý tampónik a odličovala - stále rovnaký výsledok. Potom som teda naliala na tampónik viac odličovača a to bola chyba! Dostal sa mi do oči a začal svinsky štípať, rýchlo som ho teda vymývala. Oči nemám veľmi citlivé ale mala som ich brutálne červené a odvtedy som ho už neskúšala. Naozaj nekupujte.





Micelárna voda k môjmu obľúbenému časáku *win*win*! Veľmi som sa tešila na lacnejšiu náhradu biodermy. Musím povedať, že líčenie tváre, tiene a linky odlíči super. Horšie je to so špirálou. Niektoré špirály odlíči celkom jednoducho ale napríklad Benefit They are real sa ani nedotkne. Navyše strašne štípe v očiach. Jediná vec, ktorá sa mi na nej páči je, žeje úplne bez vône.Ak chcete iba micelárku, na dočitenie pleti po odlíčení, myslím si , že bude fajn ale inak si ho tiež nekupujte.

Dneska je to zase trochu hejtovací článok. Nanešťastie sa mi nahromadili zlé odličovače. Ten od Amie vyhodím, taký aký je, pretože je nepoužiteľný. No a Dermacol dopoužívam a v živote nekúpim.

Aký zlý odličovač ste si kedy kúpili?

2 komentáre:

  1. To je peklo, pry "jemny odlicovac".... :D To jsem teda nemela stastnou ruku pri vyberu.

    OdpovedaťOdstrániť