utorok 18. novembra 2014

Moja prvá...

...MAC lícenka odtieň Peaches




Ahojte!
Ak isto viete, konečne som sa vrátila z USA a konečene nabieham na svoj školsky, domáci a blogovací život. Asi mi ni nebudete veriť ale strašne mi to chýbalo. Na jednej strane som mala úplnú voľnosť a celé leto som nenakupovala a skoro vôbec nepoužívala dekoratívnu kozmetiku. No na druhej strane veľmi mi chýbalo blogovanie a pravá blogerka sa prejavila po lete. "Utrhla som sa z reťaze," ako sa hovorí a riadne sa zásobila. Všetci to odhadujú na dva roky používania, bez toho, aby som si musela niečo kúpiť. Ehm, vidím to podobne. Ale to by bola nuda! Viac Vám o nákupoch a celom lete napíšem v samostatných článkoch.



Dneska bude reč o jednej z mojich najobľúbenejších líceniek vôbec. Kúpila som si ju ešte minulé leto v UK. Bola som na líčení u jednej MAC artistky a povedala som jej, že chcem výrazné pery. Potom som jej povedala, že k nim chcem jemnú lícenku, čo ladí a vybrala mi túto. 
Balenie je typické pre MAC. Jednoducho čierny plast s veľmi jemnými trblietkami a priehľadným viečkom. Ak mám pravdu nejaký pocit luxusu to vo mne nevzbudzuje, Ale keďže je MAC skôr pre profesionálov a viem, že tí si ju skôr kúpia iba ako náhradnú náplň do väčších kaziet majú odpustené. Už ako z názvu vyplýva má broskyňový odtieň, navyše úplne matný, ktorý sa mi hodí skoro celý rok. Tento rok je malá výnimka a trošku som sa opálila ale inak sa mi hodí naozaj stále. Je veľmi jemná, no na mojej pleti vidieť, pretože ja mám skôr ružový podtón. Oranžový podtón, aj keď je len minimálny, je na mojej pleti vidieť. Tým nemôžem povedať, že by sa mi lícenka nehodila alebo čo. Práve naopak výborne si rozumie skoro so všetkými druhmi make upov, ktoré nosím.



Jedná sa o púdrovú lícenku a samozrejme ju nanášam štetcom. Výborne sa rozotiera dostratena a tým pádom je veľmi prirodzená. Ako som už písala u rúžov, MAC stojí za tie peniaze. Viem, že podstatná časť zaplatenej sumy je za značku ale pri tejto lícenke som sa sa utvrdila, že aj za kvalitu. Výdrž má neskutočnú. Ale naozaj neklamem neskutočnú vydrží mi celý deň. Stačí jej malé množstvo a vydrží celý deň. Samozrejme nie v plnej intenzite ale vytráca sa veľmi jemne. Aj po tom, ako si ja obchytávam tvár každú chvíľu. Je to oveľa lepšia výdrž ak hocijaká lícenka z NARS, ktorý je lícenkami preslavený. Táto lícenka ma presvedčila, že nechcem investovať do ďalších líceniek z NARS-u ale radšej si kúpim ďalšiu z MAC-u. Navyše vôbec nevyzerá, ako by som ju používala! Takže za mňa sa isto do nej oplatí investovať. 

Kol´ľko líceniek máte?
Zaujímal by vás tag o mojich lícenkách?




4 komentáre:

  1. Ten odstín se mi moc líbí, skvělý výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je naozaj pekný, čo vidieť aj na tejto fotke : https://www.facebook.com/OsobnyBlog/photos/pb.283702881716946.-2207520000.1416350273./551453918275173/?type=3&theater

      Odstrániť
  2. ten tag by ma isto zaujímal, možno by som sa ním aj inšpirovala:) Ja radšej moje lícenky ani nerátam, aj keď ich mám viacero používam ich sporadicky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okej, skúsim to spísať :) Ja ich používam každý deň :)

      Odstrániť