pondelok 1. júla 2013

Moja pleť hovorí nie, chrbát áno

Pranarôm Adaptarom Le Fluide




Odkedy spolupracujem s obchodom  www.organicday.sk objednala som si odtiaľ už pekné množstvo vecí. Tento krém som dostala na vianoce ale kupovala som si ho s úmyslom používať až cez leto, keď budem mať mastnejšiu pokožku. Pretože obsahuje ryžový púder by mal zmatňovať a aloe vera vyživovať. Jednoducho by sa mal prispôsobiť pleti. 



Fluid má rovnako ako celá rada certifikát eco cert, nieje testovaný na zvieratách, nieje parfumovaný a neobsahuje parabeny. Moje bio srdce zaplesalo. Vonia ako piliny. Ja si nemôžem pomôcť ale vždy, keď som si ho dávala som cítila piliny. 



Začala som ho používať na "jar". Píšem v úvodzovkách, pretože bola stále zima. Zo začiatku bol super asi ako všetky krémy. Lenže po čase som mala pocit, že sa mi scvrkáva pokožka. Po asi mesiaci sa mi na brade vytvorili také malé chrastičky a strašne to štípalo. Prestala som ho používať a natierala vazelínou. Povedala som si, že bol príliš drahý nato, aby som ho vyhodila, tak som ho začala používať na chrbát. Čuduj sa svete tam mi pomohol. Celkovo zmenšil množstvo vyrážok a nemala som ho až tak mastný. Pre mastnú pleť tento krém teda odporúčam. Pretože vám ju zmatní a celkom aj vylieči. Na suchú rozhodne nie! Teraz keĎ je leto ho použijem ráno, keď chcem mať matnú pleť a to mi až tak nevadí. Ale druhýkrát si ho rozhodne nekúpim. Toto je asi prvý výrobok, s ktorým niesom spokojná. V piatok vám však ukážem náhradu. Zatiaľ pekný začiatok týždňa! Svieti slniečko :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára