nedeľa 14. júla 2013

Čistá pleť = pekná pleť

Nip + Fab set Oily Skin Fix





Krásny slnečný deň prajem!
Teda tu v Manchesteri je slnečno. Keď som sa rozhodla s kamarátkou ísť do manchesteru bolo to zo dňa na deň. Chcela som si napísať nejaké články dopredu ale mali sme týždeň na balenie, vybavenie papierov a nákupy. Takže som stihla len tento jeden článok. 


Set som si objednala v nejakých mega zľavách za možno 13€. Značka je podľa mňa menej známa, a preto som ju hlavne chcela vyskúšať. 


Prišiel zabalený v krabičke. Každý krém mal svoj chlievik. Len pri géle je troška problém dosť mi ho vytieklo. Je to škoda, pretože je to najlepšia časť balíčku.


Čistiaci gél som potrebovala asi najviac z balíčka. Je priesvitnozelenožltej farby. Vonia ako citrónový čistič do WC. Naozaj. Asi preto mám po ňom pocit absolútnej čistoty. Nevysuší mi pokožku ale pekne ju vyčistí. Po použití mám menej mastné čalo. Jedno "pumpunutie" mi výjde na celú tvár a aj chrbát. Škoda, že so si ho nezobrala so sebou, pretože sa mi tu dosť zhoršila pleť. 



Túto  vecičku - gél na vyrážky- by som v balíku nepotrebovala vôbec. Nedávam si gély skôr náplaste a aj to tak sporadicky. Chcela som ho riadne otestovať, tak som ho používala naozaj často. Aaaaa vôbec mi nepomohol. Dokonca jedna vyrážka mi ostala doteraz, čo nechápem. 


Shine fix je tiež super vecička. Je to niečo ako báza. Nepoužívam to na celú tvár. Skôr len na čelo. Zmatní mi ho a matné vydrží celý večer. Trochu stiahne póry ale báza v pravom zmysle slova to nieje. 

Celý set by som si v plnej cene nekúpila ale vo výpredaji je to super kúpa. Samostatne by som si asi kúpila len gél, ktorý je jeden z najlepších, aké som kedy vyskúšala. Zmatňovač čela ako ho pracovne nazývam je tiež celkom fajn. Ale gél na vyrážky je pre mňa zbytočný. 

8 komentárov:

  1. gél mám a aj ja som nadmieru spokojná, vyčnieva spomedzi ostatných gélov

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gel je nejlepší co jsem kdy potkala, bohužel používat ho pravidelně, to mini balení nemám ani měsíc...za 220 Kč dost drahá sranda. A větší balení ani nedělají...taky ti tak rychle ubývá? Jsem z toho až nešťastná, kdyby aspoň dělali nějaké balení co se cenově vyplatí, kdlině koupím litr!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ještě dodám - gel mi skoro nepění a jedno pumpnutí mi na celý obličej vážně nestačí a vody dávám přitom dost aby mohl napěnit :/

      Odstrániť
    2. Prosím ? To ti musí stačiť aj keby nechceš :D Škoda aj ja už som pozerala po niečo väčšom!

      Odstrániť
    3. :-D Já nevím, fakt mi to nějak nepění :-D většinou dávám jedno a půl pumpnutí :-/ asi mám hodně co smývat, nevím, jak moc máš mastnou pleť ty, já dost, většinou ještě smývám i zbytky zinkové masti, tak možná to bude tím. Když nad tím tak přemýšlím, tak si ho ale stejně koupím, protože je fakt dobrý. Pěkně voní, myje, nevysušuje příliš a nepne. Super věc.

      Odstrániť
    4. No ja nemám extra mastnú pleť to len teraz n leto je to troška horšie. Možno to bude tým. Je naozj super škoda, že tk rýchlo s míňa mne prišla tká pätina vylita :(

      Odstrániť
  3. Mňa dosť láka skúšať neznáme značky,ale na Slovensku ich človek moc nenájde. :(

    OdpovedaťOdstrániť