utorok 11. júna 2013

Ozdravovanie v plnom prúde

Shauma Fyto-kofein, Aussie 3Minute Miracle, Gosh Argan Oil


Nazdárek! Dnešok nieje zrovna slnečný a krásny deň ale aj tak som bola behať. Akosi ma to začalo baviť. Ešte aj fotenie a vymýšľanie nových nápadov a článkov.
Dnešný článok bude o mojej momentálnej starostlivosti o vlasy. Dosť dlho som používala samé drahé veci a niekedy pomohli niekedy nie. Po reklame na Shaumu som sa rozhodla, že ju vyskúšam. Aussie je taká bloggerská povinnosť a Gosh je moja milovaná značka. Ako to dopadlo?





Shauma Fyto-kofein pre slabé a jemné vlasy - Toto je presne taký popis ako hľadám. Jemné. Moc som mu neverila a čakala som, že keď nieje čistiaci na druhý deň budú moje vlasy spľasnuté a nanič. Opak je pravda umyté a krásne vydržia až 3 dni síce ten tretí už si ich radšej dám do copu. Neobsahuje žiadne silikóny a to sa mi šampónoch osvedčilo. Vonia úplne krásne ako niečo z detstva a neviem to opísať.  Vyhľadávam skôr priehľadné šampóny, pretože je v nich menej výživných látok. Tento je priesvitno zelený. Mal by zamedziť vypadávaniu vlasov ale to nemôžem potvrdiť. Nič také som si nevšimla. Od polovice mám vlasy strašne zničené z predošlých farbení a od polovice treba aj kondicionér. Keď budem mať úplne odrastené vlasy asi sa k nemu vrátim. Šampón ma presvedčil, že nie všetky drogérkové šampóny sú zlé. Za vyskúšanie isto stojí. 




Aussie 3 minute miracle - Vďaka Plum som tento kondicionér MUSELA vyskúšať, keď som ho zbadala v DM. Je napchatý všeliakými silikónmi. Vlastne je to silikón obalený v silikóne opekaný so silikónom. Takže keď som si ho vo vani dala na ruku a následne do vlasov, vedela som, že zajtra myjeme znova. Aj tu ma čakalo veľké prekvapenie. Žiadna mastnota sa nekonala, len krásne a lesklé vlasy. Milujem túto vecičku a jej vôňu. Žuvačková je super. Patent na vytláčanie sa mi aj páči aj nie. Stlačiť a mať v ruke je super ale nevyprdne vám to len malé množstvo. Teda aspoň mne sa to nepodarilo. Bála som sa, že sa mi potom nebudú kučeraviť vlasy. Ďalšia zbytočná obava. Čítala som aj nejaké negatívne recenzie a že je to len obyč kodicioner, ktorý kúpite aj lacnejšie. Myslím si, že dievčina, ktorá má super vlasy má právo niečo takéto tvrdiť. Ja s mojimi zničenými hovoríme NIE nieje. Je to super vychytávka. Určite si kúpim tú verziu na farbené vlasy, ak si nafarbím vlasy. 


Gosh Argan Oil - Všetci vieme, že mám Gosh veľmi rada. Ich vlasovú kozmetiku som si teda nemohla nechať újsť. Olejček používam vždy až na záver celého rituálu na vlasy, ktoré odstávajú alebo niesu ešte dostatočne vyživené. Tým myslím predky mojich vlasov. Je to s nimi ťažké a musia už konečne odrásť. Olejček mi ich pomáha skrotiť. Síce to nieje CHI ale robiť sa s ním dá. Až takú výživu vám neposkytne ale na mierne zničené vlasy je tak akurát. Nezaťaží a nemyslím si, že by sa mi kvôli nemu rýchlejšie mastili vlasy. Ďalšia krásna vôňa z detstva. Niečo ako žuvačka alebo tak. Ale aj tak musím radiť tento výrobok do kategórie "nenadchne, neurazí!

Momentálne chcem vyskúšať pantene aqua light či ako sa to volá pretože som na neho čítala skvelé recenzie a dostanem jeden šampón, ktorý ma celkom zaujíma. Tešíte sa?

Aké šampóny používate vy na JEMNÉ vlasy?
Máte nejaký trik na väčší objem?
Overený tip na zničené konce?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára