štvrtok 27. júna 2013

Letná prerábka


Ahojte! Včera som mala meniny a chcela som si ako darček dať zmenu blogu. Bohužiaľ som to nestihla, a preto je až dneska. Fotiť sme boli s kamarátom už dávnejšie (ďakujem). On mi spravil Header a ja som sa pohrala troška s designom. Na bok som dala kategórie, podkategórie a značky aby to tu bolo prehľadnejšie. Celý blog som dala do bielej a mint, pretože sú to krásne a jemné farby. 

Pôvodne som chcela meniť design blogu už dávnejšie ale nenafotili sme dobré fotky. Bohužiaľ som až doma zistila, že mi svietilo do očí a tak ich mám zažmúrené.







Potom som sa na výrobu nového vzhľadu vykašlala, pretože išla maturita. V týchto krásnych šatách som maturovala a keď som sa uvidela, povedala som si, že musia byť na blogu. Líčenie som zámerne vybrala divoké. Chcela som niečo kreatívnejšie ako obyčajné hnedé. Celkom sa mi páči. 







S novým designom som spokojná a dúfam, že sa bude páčiť aj vám :)

5 komentárov:

  1. ááách ty šaty.... moc ti sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú krásne a ešte je z tej kolekcie aj top. Takže čakám, kedy bude vo výpredaji.
      a Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Pekne fotky a chvalim aj dizajn blogu :) mintje toto leto in!

    OdpovedaťOdstrániť