pondelok 10. júna 2013

O tom ako som prestala mať rada MUA paletky

MUA Glamour Nights, Heaven and Earth


Pondelok ráno nieje zrovna obľúbený deň. Preto som sa rozhodla napísať o nie zrovna obľúbených tieňoch od MUA.

... MUA šialenstvo sem prišlo a všetci z toho boli na větvy. Samozrejme, čo by som to bola za kozmetického šialenca, aby som si ich nekúpila aj ja. Celý čas, čo som ich používala, som ich používala večer von. A to mi bolo po istej hodine úprimne jedno ako vyzerajú moje tiene. CHYBA! Začala som ich nosiť aj do školy, keďže sme mali už voľnejšie a ja som sa stíhala maľovať. Zistila som , že mi nevydržia pekné ani 6 vyučovacích hodín. Bližšie som sa im začala venovať a bez bázy vydržia tak 3 hodky  s bázou 5. Práve preto sa mi tiene prestali páčiť.




Glamour Nights - Túto paletku som si kúpila kvôli jednému jedinému tieňu a to tomu červenému. Na swatchoch vyzeral, že je do červeno oranžova a to ja môžem. Smola je do ružova! Väčšina tieňov je pekne pigmentovaná. Ale časť musíte pekne tlačiť, aby ste z nich dostali nejakú farbu. O výdrží platí to, čo som písala vyššie. Dá sa použiť skôr na noc ako je uvedené v názve. Farby sú samozrejme dobre kombinovateľné a najlepšie sa  aplikujú na color tetko. 





Heaven and Earth - Túto paletku som chcela kvôli zlatým tieňom, ktoré by sa mi hodili na leto. Perleťové tiene z tejto paletky sú asi najpigmentovanejšie zo všetkých ich tieňov. Dobre sa kombinujú sú ako na denné, tak aj na večerné nosenie. Rýchlo ubúdajú. Aj keď ich používam málo, rýchlo sa míňajú. To je nevýhoda týchto lacnejších tieňov. Pretože napr. drahšie Gosh vyzerali tak ako tieto tak po mesiaci používania.



Po tejto mojej skúsenosti som sa rozhodla, že paletky od MUA už skúšať nechcem. Samozrejme teraz vymysleli zapečené tiene a to ma samozrejme láka ale uvidíme. Možno odolám diablovi a ušetrím si na Zoeva paletky, ktoré by som rada vyskúšala. 


Prajem krásny slnečný deň (a dúfajme, že aj týždeň)! 
Ahojte

12 komentárov:

  1. Presne tú Glamour Nights som tiež chcela, no vždy, vždy keď tam prídem tak ich majú vypredané. Asi by som tam mala chodiť častejšie. Úprimne nečakala som, že sa nájdu na tieto paletky aj negatívne recenzie ako je tvoja. Ale samozrejme, nie každému všetko vyhovuje. Od Zoevy mám 28 Nude palette už dosť dlho a som veľmi spokojná, aj keď svetlejšie tiene vyzerajú byť menejpignetované, vždy sa im dá dopomôcť. Na môj vkus ale dosť prášia (záleží asi aj na štetcoch, ja mám lacné, nič extra takže sa nečudujem) čo sa samozrejme dá odmyslieť. Inak som paletkou fakt nadšená. Len neviem prečo sú všetci z MUA paletiek nadšení, teda pokial som ja videla recenzie, možno nebude problém práve v tieňoch samotných. To už príliš rozmýšlam, neskúšala som, takže by som asi nemala moc hodnotiť, no trošku si zmenila môj názor a rozhodnutie si paletku objednať. Aj keď si myslím že za necelých 5 euro za jednu paletku 12 tieňov to vôbec nie je zlé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve tá paletka od Zoevy ma láka na zimu. Ako pigmentáciu budeš mať super. Ak pod ne dáš bázu tých 6 hodín vydržia ale určite nie celý deň. Budú sa rýchlo míňať a sem tam zaprášia. Ak máš zbytočných 6€ tak si ju kúp. Veď možno tebe sadne lepšie :)

      Odstrániť
    2. Tak ak sa pri prvej výplate podarí že mi aj niečo ostane, tak možno zariskujem, ak už budú mať opäť tie farebné verzie, lebo práve farebných tieňov mám minimum :) Zoeva sa podľa mňa oplatí :)

      Odstrániť
  2. ja mám tiež Glamour Night a je to láska, tiene držia, nemám im čo vytknúť...
    ale možno je to preto, že nemám čas sa veľmi pozorovať, keď vyjdem z domu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno keby si všímaš až tak ich nemiluješ. Zo začiatku som ich mala rada aj ja ale keď som si začala všímať naša láska zoslábla :)

      Odstrániť
  3. Ja mám ich 4 paletky a som s nimi nad mieru spokojná...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám od MUA 2 paletky a som s nimi veľmi spokojná. Keď si dám pod ne kvalitnú bázu (nie mastný tieň, ani Color Tatoo, ale ozajstnú bázu pod očné tiene (ja mám od Zoevy)), vydržia mi bez problémov od rána 6,00 do večera 20,00 bez výnimky. Naopak paletky od Zoevy ma neskutočne sklamali. Paletka 88 matných tieňov je absolútne biedne pigmentovaná, s MUA paletkami sa nedá ani porovnať a za tú cenu koľko stojí už dupľom nie. Paletka Metallic Stones zas neskutočne práši a trblietky z nej mám vždy až za ušami....Ja by som dala MUA paletkám ešte šancu, ale s kvalitným podkladom.
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lenka, no ja som ich skúšala aj s GOSH bázou a nevydržia mi jednoducho tak dlho. Mne color tetko vydrží celý deň aj večer. Na to sa môžem spoľahnúť vždy. To, čo hovoríš o Zoeva tieňoch ma celkom prekvapuje, keďže sa radia medzi tie lepšie. Možno, keď ich vyskúšam, budem vrdiť to isté. Mimochodom obe menované chcem vyskúšať.

      Odstrániť
    2. Nuž tak som zvedavá, čo na ne povieš :-) Snáď ma napadne si to tu potom pohľadať. Ja som si o sebe myslela spočiatku, že som nejaká fajnovka, keď každému vyhovujú, iba mne nie, ale potom som našla ešte pár rozpačitých recenzií. Možno som dostala nejakú "vyschnutú verziu, alebo som mala príliš vysoké očakávania, neviem si to vysvetliť :-)
      Ale MUA tiene mam aj dnes na sebe, maľovala som sa ráno o 6tej a prisámvačku sú o tomto čase úplne neporušené...išla som sa kvôli tomu pozrieť do zväčšujúceho zrkadla ;-)
      Lenka

      Odstrániť
    3. No to aj ja. Ale momentálne si ich nejdem kupovať, pretože mi treba iných vecí. Ve)´d nehľadaj a daj like na FBC a budeš mať všetky novinky.Prvýkrát, keď si odtiaľ objednávala kamarátka, objednala si single zlatý tieň a bol naozaj krásny, skvele pigmentovaný a držal. Ale tieto paletky sú slabý odvar. JA som si ich kvôli tebe naniesla a mne nevydržali neporušené ani 6 hodín! Už som tam mala pozlievane v záhybe tie tiene. Hold, každí sme iní.

      Odstrániť
    4. Ahoj Adka.
      Musela som si vyhladat tuto nasu konverzaciu, lebo k nej chcem prispiet novinkou :) Nedavno som si objednala od MUA dalsie paletky - konkretne Heaven and Earth a Pretty pastels. S tou prvou som spokojná, ale tie pastelky ma dohnali k absolútnemu zúfalstvu. Pigmentácia nulová :( Výdrž ani neviem posúdiť, pretože ich na oku sotva vidím - no des. Neviem, či sa im ten môj kus zrovna nepodaril, ale musím uznať, že týmto ma MUA paletkové nadšenie kompletne prešlo a konečne som sa prestala čudovať nad Tvojou nenadšenou recenziou :)
      Teraz drčím na paletkách od Sleeku? Čo hovoríš na ne?
      Lenka

      Odstrániť
    5. To ma veľmi teší, že si sa k nej vrátila a konečne vidíš, že si tieto veci nevymýšľam. U nich je to taká lotéria, s tým či dostaneš produkt, z ktorého si sadneš na zadok alebo vyschnutý shit. JA som asi patrila do tej horšej kategorie. Sleek som skúšala testery v Anglicku a celkom ma to láka, majú pekné farby ale momentálne mám tú dvojmesačnú stávku tak sa nejdem pokúšať :)

      Odstrániť