nedeľa 23. decembra 2012

Nechcem byť Rudolf

Nechcem byť Rudolf




Každý rok a vlastne celý rok mám problém so soplom. Najhoršie je to na zimu. Vtedy smrkám skoro stále. Používam tie najjemnejšie vreckovky ale aj tak dochádza k odieraniu pokožky. Na nos mi nestačí ani normálny vyživujúci krém, ktorý používam. Používala som vajíčko od oriflame ale to nebolo dostatočne vyživujúce. Nakoniec som čítala v eve o tomto zázraku a už dva roky nepoužívam nič iné. 


Saloos nosný balzám - Tento som mala ako prvý už minulú zimu.Má pomôcť prekrviť nosnú sliznicu a tým pomôcť k uvoľneniu dýchacích ciest. No toto nemôžem posúdiť. Zdá sa mi, že sa mi lepšie smrká ale hlavný je ten pocit, že nemám červené pod nosom. Používam ho už aj ako prevenciu predtým ako sa vysmrkám. Dám si ho aj večer takú hrubšiu vrstvu pred spaním a som spokojná. Je v ňom už len máličko po okrajoch a cez leto sa mi roztopil a potom tak "zgrcol" ale stále je použiteľný. Mám ho už druhú zimu a stále ho používam. Stojí do 5€ a isto sa do neho oplatí investovať.


Soloos detský nosný balzám - Tento rok som si chcela kúpiť znova obyč balzám ale nemali. Tak som sa rozhodla vyskúšať detský. Musím povedať, že vonia ináč a silnejšie. Obe vône sa mi ale páčia. Má konzistenciu ako zimný pomocník.  Nanáša sa dobre a myslím, že mi viac pomáha. Tiež si ho dávam na noc, keď náhodou zabudnem v škole obyč balzám. Nemám mu čo vytknúť. Odporúčam aj tento. 


Nobis Tilia jemný nosný olej - Toto je posledná vecička, ktorú vám dneska odporučím. Jedná sa o kvapky do nosa. Začala som ich používať náhodou, keď sa mamina pomýlila pri kúpe. Dovtedy som používala muconasal a iné svinstvá. Je pravda, že sa môžete po nich nadýchnuť ale nevysmrkáte sa. Sopel vám ostáva v dutinách. Zatiaľ čo s týmto zázrakom sa v pohode vysmrkáte. Pekne vonia naozaj pomáha. Čo viac si môžem priať? Ako prevenciu proti smrkaniu a na vyčistenie nosnej dutiny používam aj stérimar.  Ale na veľký sopeľ používam toto a za 5,79€ je to super pomocník proti sopľu. Odporúčam.

Dúfam, že tento post pomohol babám, ktoré majú rovnaký problém ako ja. Ak máte nejaké osvedčené recepty proti sopľu sem s nimi. Teším sa :) 

PS: Zajtra vám všetkým prajem krásny štedrý večer so svojou rodinou, tisíc darčekov a to nielen dostať ale aj dať. Ja už sa teším :) 



4 komentáre:

  1. takéto praktické vecičky by sa mi zišli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. něco takového na nos existuje? tak to si musím koupit, vždycky mám totiž v zimě taky červený nos a pak na to ve škole patlám korektor, jenže se potom zase vysmrkám a je fuč :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Existuje len treba hladať. Skús to isto pomôže ti to proti rudolfovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja pouzivam vaporub(neviem presne ako sa to pise):)

    OdpovedaťOdstrániť