piatok 14. decembra 2012

Čistítka

Čistítka




Krásny piatok! Nič nestíham v škole na každej hodine chcú už LEN toto a hento. Takže na každý deň mám už LEN milión učenia ale nevadí. Nejako do toho zvládam aj písať. Dnes to bude o mojich skoro každodenných pomocníkoch pre lepšiu pleť. Oba už používam od leta a mám v nich ešte tak tretinu, taže si myslím, že recenzia bude objektívna. 
Pleť si najskôr vyčistím zelenou biodermou. Keď mám na sebe aj nejaký make up tak ružovou.  Jednoducho ich striedam, pretože som sa dozvedela, že zelená bioderma obsahuje nejaké látky na oči nie moc vhodné. Na pleti mi však nevadí.


Potom použijem GARNIER PURE MATT- BRUSHER proti čiernym bodkám a mazu. Výrobky z Garnier mám buď rada alebo ich neznášam. Nič medzi tým nieje. Toto je jeden z tých "šťastnejších". Používam ho rada. Síce mi trošku vysuší pleť ale tak ja sa vždy potom rada nakrémujem. Po použití mám matné čelo aj nos, čo je super. Mám taký pocit, že aj čierne bodky z nosa mi trošku zmizli. Vadia mi trošku tie lamely, s ktorými sa nanáša, pretože za 1. mi prídu nehygienické a za 2. nevidím v tom nejaké extra využitie. Má konzistenciu ako tekutejší gél. Vonia typicky ako Garnier. Ja som už na túto vôňu zvyknutá ale moc sa mi nepáči. V konečnom dôsledku je to celkom fajn čistítko ale isto idem hladať aj niečo iné a ďalšie. 




Potom použijem tento NIVEA NATURAL BEAUTY rozjasňujúci denný peelingový krém. Áno, je to Nivea  a ja nemám moc v láske Niveu. Teda moja pleť. Ale toto je asi jediný výrobok, ktorý mi nevadí a nerobí mi vyrážky. Najskôr som si ho nechcela kúpiť ale presvedčila ma cena v tete stál len 2 slovom DVE €. Nechápem, pretože nebol v žiadnej akcií ani nič normálna cena. V 101 - tke som ho videla za nejako 6€? Zo začiatku som sa bála, že čo zase mi vyraší z neho na xichte ale po mesiaci nič. Ani doteraz nič. Takže som spokojná. Je to niečo ako fakt tekutý gél v ktorom sú veľmi jemné a malé zrniečka. Stačí ho fakt malé množstvo, lebo keď ho dáte veľa zdá sa mi, že neumýva až tak dobre. Aplikujem ho na celú tvár krúživými pohybmi. Potom jednoducho zmyjem vodou. Je na ňom napísané krém ale neviem ako by sa mal ináč použiť. Cez leto som ale nepotrebovala po ňom použiť krém ale teraz cez zimu mi predsa len trošku pne pokožku. Takže používam aj vyživujúci krém. Po použití mám pocit naozaj čistej pokožky, pretože odstráni odumreté bunky. Čo je super, je rozjasňujúci efekt. Ja osobne nemám rada, keď baby majú mega matnú pokožku. Pretože prirodzený je jemný lesk. A presne taký mám po tomto výrobku. Za seba odporúčam aspoň vyskúšať. Aj keď idem hľadať ďalej, a ak sa nepodarí, nebudem mať problém vrátiť sa k tomuto. 

Nakoniec podľa potreby si dám masku, keď mám mastnejšiu pleť použijem túto, keď mám suchšiu použijem túto.Asi pred dvoma - troma mesiacmi som používala krémy od doktorky. Pleť sa mi vylepšila a už ich mesiac nepoužívam. No moja pleť je na tom stále dobre. Myslím si, že hlavne vďaka týmto maskám. Toto je taký môj už minimálne 4 až 5 mesačný rituál. Ale keďže rada skúšam nové vecičky, čakám kým sa minú a hor sa na novinky!


1 komentár:

  1. mam jeden brusher od garnieru ale tne druhý som s ním nadmieru spokojná nabudúce možno padne na tento ;)

    OdpovedaťOdstrániť