utorok 25. decembra 2012

Čo som dostala pod kozmetický stromček?

Čo som dostala pod kozmetický stromček?



Najskôr by som vám chcela možno trošku opozdene ale predsa zaželať krásne Vianoce a aj prežitie vianočných sviatkov. 
Ja som mala tieto sviatky trošku iné. Také krajšie a lepšie. Asi najlepšie za posledné tri roky. Neviem prečo ale stále som šťastná. Nevadia mi otravné vianočné reklamy a dokonca ani pesničky. Urobila som si z nich vlastné verzie. Napr : Last Christmas I gave me my heart alebo All I want for Christmas is me...A takto si pospevujem. Dokoca som aj pomáhala s pečením. A aj počas sviatkov sa ešte chystám piecť. Neviem, čo sa to so mnou deje. Lebo ja neznášam všetky tieto veci. 
A teraz k darčekom, lebo tie vás asi zaujímajú. 



Najviac vecí, z kozmetiky, čo som dostala bolo z vlasovej kozmetiky toto sú 3 slovom TRI litre Matrix Biolage šampónov. Samozrejme, že niesu len pre mňa hydratačný je pre sestru, objemový pre maminu a na mastné vlasy pre mňa. Hydratačný už poznáte a zvyšok zrecenzujem samozrejme. 


Toto sú teda moje šampóny. Ešte navyše mám aj jeden od Revlonu. Čítala som len o jednom proti padaniu vlasov a na neho boli celkom pozitívne ohlasy tak som zvedavá. 


O maske od Matrixu som vám písala. Maličká je už skoro minutá, a tak dostala pollitrovú mamku. Druhá maska ma celkom zaujala, pretože ju používala naša kaderníčka a liter stojí len 4,90€. Uvidíme, čo to bude za zázrak. 


Chcela som vyskúšať aj Tangle Teezer. A čo ma celkom teší je , že keď si chcem niečo kúpiť, tak to chcú aj sestry lebo vedia, že to bude dobré. A myslím si, že ani teraz sme sa nezmýlili. Ružový je pre sestru a leopardí je môj. 


Fluid z organicday som si objednala a zaplatila. A dala pod stromček. Mala som ho vo vzorke a veľmi sa mi páčil. Tak mám celé balenie a už sa teším na používanie. Ale budme ho používať asi až na jar, pretože momentálne mám akýsi suchý xichtík, takže potrebujem niečo extra vyživujúce. 


Zuzana z organicday mi ale spravila aspoň také mini Vianoce so vzorkami. Najviac sa teším na rozjastňujúce sérum. Ďakujem :)


O tomto make upe od Dermacolu som čítala už dávnejšie na Kissblogu a chcela som ho vyskúšať. NAkoniec som objavila túto sadu za menej ako 8€ v 101 drogerií a som spoko, ešte som to síce nevyskúšala ale tak oplatilo sa :D


Nikdy nemám jednu voňavku dvakrát. Jednoducho mi začne po 30 ml smrdieť. Ale John Richmond je iný. Milujem túto jeho vôňu. Mám odložený flakón už asi dva roky nato, aby keď príde ten správny čas, mohol byť kúpený druhý. A teraz je ten správny čas, kúpila som si rovno stovku a  viem, že mi nebude smrdieť. 


Keďže je to stovka potrebujem do kabelky niečo malé. Toto je vecička, ktorá sa bude hodiť. Dá sa do nej parfém a môžete ísť vydrží 65 streknutí , a potom naplníte znova.


Posledná vecička, ktorú vám ukážem je táto špirála. Je značky Gosh a keďže aj ja, aj sestra milujeme gosh hneď som zobrala dve. Som na ňu zvedavá.

Tak toto je môj kozmetický Ježiško. Viac vecí si možno kúpim sama. Alebo možno nakúpim nejaké oblečko. Naozaj neviem. Čo ste dostali vy? Ste spokojné? Aké boli vaše Vianoce? Teším sa na vaše komentáre. 

13 komentárov:

  1. Hneď mi padol do oka náramok odo mňa a úplne ma to potešilo :) tangle teezer som dostala aj ja fialový, takže spokojnosť :) A inak tá vecička na parfém do kabelky by sa moc hodila, takto musím vláčiť celú voňavku a bojím sa že ju rozbijem :D A super veci si teda dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu ver odkedy som ho dostala som ho nedala z ruky. Je to môj "blogerský" náramok pre šťastie. Je skvelý že? No dúfam, že to bude fungovať a nepretekať. No musím pochváliť a poďakovať sa Ježiškovi. :)

      Odstrániť
    2. jeej to si úplne vážim :) ale inak máš ho tam naopak tak si ho otoč :D,ja to každému vravím keď mu ho tak vidím :D ..tak keď pretečie aspoň ti bude voňať kabelka pol roka :D

      Odstrániť
    3. :) Ako spoznám, že ho mám naopak? No len to nie!

      Odstrániť
    4. tam na tej fotke je to zo spodnej strany, má to byť naopak. Navrchu má byť tá strana z ktorej som to plietla :)

      Odstrániť
    5. Nejako som ho pretočila a dúfam, že bude ok :)

      Odstrániť
  2. tá sada s makeupom sa teda riadne oplatila potom,tangle teezer je môj sen :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi by som si ju ináč nekúpila :D :D Ale teraz sa teším na výpredaj vianočných balíčkov :D Asi už v stredu nabehnem do mesta. No ak ešte váhaš, tak isto kupuj. Je to skvelá vecička!

      Odstrániť
  3. Na mojom blogu je giveaway http://dianaparamonova.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html#comment-form :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele darčeky, ja som si prednedavnom spravilam radosť sama sebe tangle teezerom :o) už aj ja chystam darčekovy članok ..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobrý názov článku!!! Stromček bol ovešaný kozmetikou? :-)))
    Pekné darčeky...

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť