štvrtok 16. augusta 2012

Raz do týždňa

Raz do týždňa

Pleť si čistím denne ale masku a píling používam len raz do týždňa. Pílingy mám celkom rada a viem si vybrať taký, že ho vždy využijem celý. S maskami je to oveľa horšie. Zatiaľ som ešte nenašla masku, ktorá by mi zabrala podľa mojích predstáv. Buď ma vysuší na suchár alebo nespraví nič. Alebo je to zázrak a po polovičke použitej tuby prestane fungovať. Tento raz pôjde o značku Yves Rochcer.







Ale pekne po poriadku. V obchode som bola kvôli veciam na vlasy. Po zakúpení pár hovadiniek som dostala možnosť zobrať si kartu na zbieranie bodíkov + veľa vzoriek+ekotašku. No nezober to. Bola tam aj vzorka pílingu. Po vyskúšaní som ju dala do kategórie must have! Keď som však došla do obchodu druhýkrát bola som sklamaná. Píling nemali. A tak som si aspoň zobrala masku z rovnakej rady a nejaký píling. Mali marhuľový. Tak môže byť.





Píling COMMAGE GOURMAND som skôr brala ako doplnok k nákupu. Gomáž je vlastne kozmetická procedúra,  ktorou sa odstraňujú odumreté bunky z kože. Pleť po tejto procedúre ostane hladšia, pružnejšia a rozjasnenejšia. Ja za seba môžem jednoznačne povedať, že rozjasnená aj hladšia bola. Pružnejšia, nooo to neviem až tak odbornícky posúdiť. Má takú zaujímavú farbu : marhuľkovú so zlatým shimmerom. Konzistencia je taká krémovo gélova skôr riedkejšia. Píling obsahuje väčšie časti - marhuľové jadrá. Ale napriek tomu mám pocit čistej pokožky. Nanáša sa na navlhčenú pleť. Vonia veľmi pekne marhuľkovo. Ale je to skôr chemická a sladká vôňa. Neviem nepríde mi prírodná. Obal je priesvitný a to oceňujem hlavne preto, lebo vidím koľko mi produktu ostáva. Používam ho aj na chrbát predtým, ako si na neho dám nejakú masku. V budúcnosti by som si ho možno aj kúpila znova. Príde mi celkom použiteľný aj napriek väčším častiam.




Hĺbkovo čistiaca maska PURE SKIN je kameň úrazu. Mala by čistiť a uzdravovať pleť,absorbovať zbytky mazu zjemňovať zrnitosť pleti, sťahovať póry a upokojiť zčervenanie. Toto všetko robila výborne. Len som mala po nej vždy takú suchšiu pleť. Ale zvládala som zo. Lebo pleť bola lepšia. Po čase sa stalo to, že prestala fungovať. Póry ešte ako tak stiahne, pleť zmatní ale nemiznú mi už vyrážky. Proste ako keby mi prestala fungovať. Farbu má krémovú a konzistencia je hustejšia. Dobre sa nanáša na navlhčenú pleť. Dopoužívam ju ale neplánujem jej kúpu druhýkrát.










Použili ste niektoré z nich?
Máte pre mňa typ na dobrú masku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára