štvrtok 9. augusta 2012

Diaľnica

Diaľnica

Veľmi poetické a inovatívne nazvanie článku. to bude tým, že som celkom vyšťavená po 5 hodinovom spánku a robote. Ale k veci - konečne som sa rozhodla ísť von a fotiť diaľnicu v noci. Chcela som nafotiť dialnicu aby bolo vidno len svetelné pásiky namiesto áut. Použila som môj CANON EOS 300D. Dúfam, že sa vám budú páčiť. Niesu žiadno upravené z jedného dôvodu - nechce sa mi. Možno nabudúce.








...takto nejako to vyzerá keď si človek kopne do statívu......




vidíte tie krásne svetielka?


Autíčko nám odbočuje. Smerovka bliká.



Cestou domov nám aj mesiac vyšiel.


Plus malá bonusovečka. Môj spolufotograf.

8 komentárov:

  1. úžasné fotky! :) aj tá kde si si kopla do statívu je super ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som si včera doniesla domov nový foťáčik a presne toto by som chcela skusit aj ked viem teda ze to je jednoduche, ale vyzera to pekne :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zožeň si nejaký statív, lebo to neodfotíš tak aby pozadie bolo ostré. A potom na neho napíš recenziu. Rada si ju prečítam :)

      Odstrániť
  3. som sa dívala, že to kade chodili tie autá :D (pri tej "kopnutej" fotke) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, chcela by si na Slovensku obchod s MAC kozmetikou? Ak áno, tak daj prosím like na stránku:

    http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia

    Ak poznáš nejaké kamarátky (slovenky), ktoré by MAC tiež na Slovensku chceli, tak to pošli ďalej. Máme šancu uspieť, ak nás bude dosť!

    P.S.: A prosím, neber to ako reklamu, ale ako pozvanie, naša stránka sa len rozbieha :)
    P.S.2: Tie fotky sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wowo ja nemám na to foťák, ale neviem či by som to vedela odfotiť keby som aj mala:D no tá prvá :D ešte, že si ho nezkopla a foťák netreskol na zem, tie ostatné sú úžasné, ej to zaujímavé takéto fotky mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť