piatok 31. augusta 2012

Beauty Centrum

Beauty Centrum


V našej malej Považskej je jedno Beauty Centrum, ktoré nieje vôbec malé. Je krásne priestranné a ladené doružova. Všade sú kvietky a nejaká výzdoba. Privítala nás vysmiata Maťka. Hneď chcela aby sme si tykali, čo vytvorilo príjemnú atmosféru. Prišlo do 20 dievčat a navzájom sme sa predstavili. Potom Maťa začala malými radami. Napr. ak si kúpite odličovacie tampóny , ktoré nemajú žiadny vzor rozdelíte ich napoly, vložíte do vody a vyžmýkate, potom nevsiaknú tak veľa produktu a vy šetríte aj na tampónoch aj na produkte. Ďalej odličovať sa má smerom od obočia dole a od vonkajšieho kútiku k vnútornému. A hlavne produkty by sa nemali škatuľkovať! Lícenku môžte použiť ako očný tieň, linka na pery pekne ukáže aj na oku a rúž v správnej farbe vie krásne vyfarbiť líčka. Na pláne bolo Dúhové líčenie. Po odlíčení a výžive pleti sme si každá naniesli make up. Inštrukcie boli rozdané: vyzerať dúhovo. A tak som začala. M bola moja modelka. Chvíľami to vyzeralo hrozne desivo. Ale za pomoci Maťky sa nám podarilo vykúzliť líčenie, ktoré sa M aj mne páčilo. A to by som nebola ja keby si nevymyslím niečo iné ako ostatní. Chcela som od Maťky aby mi vytvorila jemné broskyňové líčenie. Bola som spokojná a odvtedy sa teším na ďalšiu takúto akciu. Škoda, že som ju raz prepásla lebo som nebola doma. Ale v budúcnosti takéto články ešte uvidíte.








Kvety boli všade.


Pracovný stôl.


Môj účes, ktorý mi vytvorila M


Maťa v akcií !


M pred


M po 


Detail líčenia


Ja pred


Ja po 


Tohto krpca som si počas líčenia obľúbila a asi čoskoro obohatí moju zbierku štetcov.



Spoločne s Maťou 


Aj baby sa pekne vyšantili s farbami!


...moje topánočky :*
Ps : ak by ste chceli napíšem keď pôjdem nabudúce a stretneme sa:)

1 komentár:

  1. Liceni super, ale rtenku na oci nevim nevim. Musim mit vsechno specialni a hlavne aby to vydrzelo vypadat stejne cely den. Jsem na sminky magor! :))

    OdpovedaťOdstrániť