utorok 26. júna 2012

Stoker mal meninky

Stoker mal meninky 

Dneska je Adriány. Ja som Adriana s A nie s Á ale oslavujem dnes. No bóže. Vedela som, že pôjdem do nemocnice a dúfala som, že mi dajú dole sádru. Áno, mám puknutú ruku na leto :(. To bolo všetko. Ale ráno ma čakal krásny darček od maminky. Také špeci gule to kúpeľa vonné s bambuckým maslom a bylinkami. Už dlhšie som ich chcela ale prišli mi drahé len tak kúpiť. Takže som šťastná. U doktora mi povedali, že o dva týždne na kontrolu. Ok, mám najbližšie dva týždne sádru. Po doktorke som išla ku babke a tá mi zagratulovala a dostala som peniaze, nech si niečo kúpim. Chcela som si ich ušetriť ale keď som išla okolo jedného obchodu zavoňal mi, vošla som dnu a kúpila som si vonné tyčinky, ktoré tam pálili. Ďalej amulet a maminke kabalistický náramok. Potom doma mi staršia sestra darovala GOSH tiene a štetček, čím ma veľmi potešila, retože každý vie, že milujem GOSH! Včera som si kúpila storage boxík, ktorý som videla na DENINOM blogu. To je asi všetko, čo sa deje v posledných dňoch. Píšem články a robím fotky, tak dúfam, že sa vám budú páčiť. Mám malú depku z tej sádry a tak som spravila taký dlhší článoček, dúfam, že nevadí. A teraz ešte tisícero fotiek.











Tento boxík je veľmi užitočný. Baby na blogoch písali, že do neho budú dávať veci na denné použitie ale ja som si do neho napchala skoro polku malovatiek. Vyzerá veľmi luxusne a presne sa mi zmestí do poličky. Som veľmi spokojná, že ho mám. Jednoznačne odporúčam zájsť do Jysku. 



Malú labutienku som si objednala z AVON-u je veľmi príjemná.


Tiene a štetček od sestry. Ďakujem!


Guličky od maminky veľmi pekne zabalené. Ďakujem tiež :*


 Vonné tyčinky + amulet od babky. Takisto Ďakujem!
 Ďakujem, všetkým, ktorí si spomenuli. A gratulujem kámoške, že spravila vodičák! PS : krásne oslávte Adriány aj Adriany máte najkrajšie meno v roku ! Držte sa už budú aj nejaké recenzie sľubujeme!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára