utorok 5. júna 2012

Ručičky

Ručičky 

Krém na ruky používam denne a aj viackrát. JA osobne mám rada tie, čo voňajú. Síce hlavne potrebujem, aby mi to moje ruky vyživili ale aj vôňa je pre mňa dôležitá. Podľa obalu nevyberám. Cena je tiež dôležitá. Keď je vonku takto, ruky sa mi rýchlo vysúšajú.  Čo používam ?





Najhorší zo všetkých krémov. Stál čosi menej ako 2€ ale aj tak. Marks & Spencer je pre mňa odevná značka. Vyskúšala som však tento krém, pretože fakt nádherne vonia. Pokožku vyživí na veľmi krátku dobu. Dokonca, keď som si ho dala na noc hrubšiu vrstvu, ráno som sa zobudila s vysušenými rukami. Konzistencia je skôr tekutá. Chválim priesvitný obal. Aspoň vidno koľko produktu ešte ostáva. Inak nič moc. Vážne ho neodporúčam a už si ho nikdy nekúpim.














L´OCCITANE- citrusová limitka je skvelá. Naozaj krásne vonia po citrusoch, žiadna umelá vôňa osviežovača z WC. Balenie je strašne maličké, na krém na ruky, len 30 ml. Ale stačí málo a natriete si celé ruky fakt na dlho. Hustejšia konzistencia sa z tuby vytlačí naozaj ľahko. Jediná nevýhoda tohto krému je cena. Okolo 7 € samizdá??
Ale ak to chcete vyskúšať istotne stojí zato.















ESSENCE - je to trošku staršia WINTER EDITION RASPBERRY CHOCOLATE COOKIE. Je vážne skvelý jeden z dvoch, ktorými som nadšená, a pritom sú to len obyčajné drogérkové krémy.  V popise je že má chrániť ruky pred vysušením celých 24 hodín. To zas nie ale vydrží naozaj dlho. Obsahuje shea maslo a kokosový olej. Podľa mňa je toto jeden z najlepších. Vyživí a nezanecháva mastný film. Síce čokoládu cítiť iba na začiatku mne to nevadí lebo malinková vôňa ostane veľmi dlho. Konzistencia je hustejšia. Večer som si ho naniesla a ráno ruky jak bábätko :)
Keď ho miniem a nájdem ho isto sa ním ešte zásobím .Nepamätám si koľko stál ale do 3€.









Toto je momentálne druhý z dvoch, z ktorých som nadšená. Obyčajná BALEA MALINOVÝ. Krásne vonia po malinách. Žiadna hnusná umelá vôňa ale niečo ako jogurt. Veľké balenie, 300ml, obsahuje aj pumpičku, čo je skvelé, pretože nemusíte nič šróbovať a môžte si aj načapovať koľko chcete. Jediným mínusom je, že sa horšie vstrebáva aj keď na balení sa píše opak. Ruky vyživí naozaj dobre a aj na dlhšiu dobu. Je mierne tekutší ale to nevadí. Cena je tiež do tých 3€ neviem.


















Aký krém na ruky používate vy? 
Vyskúšali ste niektorý z týchto?



5 komentárov:

  1. (teraz ti budem asi komentovat kazdy blog :D ) .. Ja mam take stastie, ze kremy na ruky nemusim nejak specialne riesit, ktory krem pride, ten si dam :) ale kvoli voni a baleniu asi vyskusam ten baleacky pumpickovy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. NEvadí ja budem rada :) Komentuj koľko chceš! Také upozornenie nedávaj si ho na noc, lebo som si stále ovoniavala ruky :) Krásne vonia!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten od essence mam aj ja, okrem cokoladoveho aj vanilkovy s jablkom a jahodovy, za tu cenu fakt najlepsie, moje oblubene :)
    roxynkasstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som mala Balea pumpičkový s vôňou Aloe vera, a tiež bol fajn, len škoda že je taký tekutý a neprenosný. Do kabelky sa skôr hodia iné balenia, ale na doma super. A vydržal mi fakt dlho!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No to máš pravdu, vôbec neni prenosný. Ale na doma je to úpne pohodka, po umývaní rúk alebo ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť