nedeľa 5. novembra 2017

Vydrží dlhšie?

100% Pure Luminous Primer s resveratrolom


Ahojte! 
Primer používam na seba úprimne veľmi minimálne. Na mne make up drží celkom dobre. Tento som si kúpila na základe toho, že sa mi páčila vzorka. Bola na neho nejaká zľava a ja som si povedala, že by sa mi mohol hodiť. Asi nič z 100% Pure som si nekúpila v pôvodnej cene. Myslím, že sa oplatí počkať na zľavy. 


Báza príde zabalená v niečom podobnom ako sú šúlky z wc papiera. Aspoň tak mi to príde. Je to však pevný kartón a netreba sa báť, že by sa fľaštička poškodila. Aj napriek tomu, že je vyrobená zo skla. To sa mi páči, pretože sklenené obaly vyzerajú luxusnejšie. Väčšinou ju nepoužívam na zákazničky, takže mi ani nevadí, že je ťažšia. 



Báza má zaujímavú konzistenciu. Nedá sa povedať, že silikónová ale zase nie ako krém. Niečo medzi tým. Pri nanášaní sa snažím ju vmasírovať do pleti. Lepšie ako obyčajnú bázu alebo krém. Je trošku hutnejšia a ide to trošku ťažšie. Má v sebe vyživujúce zložky, čo je pre mňa super a používala som ju niekedy iba na líca navyše ku krému, aby som lícam dodala taký ten zdravý lesk. 


Celkovo som spokojná a rada túto bázu používam. Či sú jej výsledky viditeľné až tak a predĺži výdrž make upu neviem. Mne sa páči tá extra výživa naviac. Momentálne mám však krém, ktorý vyživuje teda dosť, takže mi je báza navyše a nepotrebná. Tento výrobok mi teda príde úplne zbytočný, ak máte dobrý krém na tvár. Ak potrebujete bázu na predlženie výdrže make upu, kľudne sa pozrite inde a budete to mať lacnejšie. 

Používate bázu pod make up?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára