streda 13. septembra 2017

Krásne vonia

Klorane mangová vyživujúca maska na vlasy




Ahojte!
Túto masku mi poradila kamarátka, keď som mala celkom dosť zničené vlasy z tvrdej vody v Bratislave. Stála cca 15€, už si to presne nepamätám. Maska je ešte zabalená v papierovej krabici ale tú som už vyhodila. Dátu spotreby je po otvorení 6 mesiacov, čo je pre osobu s rešími a jemnými vlasmi ako ja celkom šibeničné. Už ho mám istotne dlhšie ako 6 mesiacov a zatiaľ stále vonia rovnako a vyzerá rovnako.


Maska má veľmi hustú konzistenciu. Ale treba jej celkom dosť na vlasy, pretože sa až tak nerozotiera na veľké plochy. Čo je pre mňa aspoň dobre, že mám šancu minúť ho. Vonia veľmi pekne, neviem, či cítim presne mango ale je o ovocno, sladká vôňa, ktorá je na vlasoch vždy pekná.


Vlasy ostanú vyživené a a veľmi dobre sa rozčiesajú. Čo je trošku zlé, vlasy sú zaťažené. Takže sa rýchlejšie mastia a nevydržia dlho pekné. Ak máte vlasy trošku suchšie alebo drsnejšie, bude to maska pre vás. Ale nemyslím si, že táto maska je pre úplne suché vlasy. Tie by ju mohli použiť skôr ako kodicionér.

Akú masku na vlasy používate vy?

4 komentáre:

  1. Já momentálně používám masku od Milvy. U této by mi vadilo rychlejší mastění vlasů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JA budem mať a chvíľu niečo nové, tak to musím zvládnúť.

      Odstrániť
  2. Od Klorane som raz mala šampón proti lupinám a ten bol veľmi fajn. Akurát som si o tejto značke myslela, že je prírodná a ona vlastne až tak úplne nie je.
    Masky na vlasy často nepoužívam práve preto, že moje vlasy sú mastné. Sem tam použijem kondicionér, mám ten od Elseve s ílmi alebo olejček na dĺžky a konce, najradšej Maccadamia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to som zistila aj ja. Ale nevadilo by mi to, ak by aspoň nemastila :/

      Odstrániť