utorok 30. mája 2017

Novinky od kozmetičky

Fakt neviem, aký to má názov :)





Ahojte!
Teraz by som tu mala dať malý príhovor o tom, že prečo som nepísala a tak. Ale nechce sa mi to tu rozpisovať, preto iba napíšem, že som v poslednom období nemala veľa času. Tipujem, že ani tento mesiac to nebude iné ale aspoň viem, kde budem o pár dní, takže mám čas naplánovať nejaký ten post.


Tento post bude veľmi krátky, pretože neviem, kde inde, ako u kozmetičky by ste tieto produkty mohli kúpiť. Jedná sa o sérum na pleť. Obe majú rovnaký obal, ktorý je z plastu, kvapátko a vrchnáčik. Jedno je však hydratačné a druhé reguluje tvorbu mazu. Obe treba nanášať pod pleťový krém. To hydratačé zvyšuje mieru hydratácie a naozaj bolo viditeľné, že sa pleť hydratvala, čo sa mi však nepáčilo, že sa mi z neho vytvorila krupička na tvári. To na reguláciu tvorbu mazu používam iba na T-zónu. Zdá sa mi, že mi stiahne pleť ale keď na neho použijem hydratačný krém, všetko je v poriadku. Efekt som však nevidela ani u jedného dlhodobejší. Po nanesení síce boli oba fajn ale večer alebo ráno som mala pleť znova v pôvodnom stave. Tieto séra preto nepoužívam.

Čo používate na pleť vy?
Aký máte typ pleti?

1 komentár:

  1. Na to, že se tyto výrobky dají koupit u kosmetičky, očekávala bych, že to bude větší zázrak. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť