nedeľa 27. novembra 2016

Môj najlepší lak

Morgan Taylor wish you were here


Ahojte!
Názvom som prezradila, že ide o môj najobľúbenejší lak. V poste vysvetlím prečo. Balenie je obrovské a používame ho doma tri baby, takže si myslím, že sa dá minúť. Mám ho z obchodu mojesminky. Keď som si bola pre nejakú starú zásielku, Bára ho mala na nechtoch a veľmi sa mi páčil. V hlave som ho mala asi pol roka ale stále som ho nechcela kvôli vysokej cene. Až mi raz preplo a mám ho.


Farba sa mi veľmi páči ale musím si kúpiť aj ďalšie. Je to farba na každodenné nosenie. Čo ma na tomto laku naozaj rada sú jeho vlastnosti. Nanáša sa už v prvej vrstve v plnom krytí. Druhá vrstva trošku ztmaví. Tento lak vydrží cca 5 dní. Bez nadlaku, bez podlaku. Proste sám o sebe. Je to neuveriteľné ale keď som ho mala raz cez leto, hrabala som sa v zahráke a tento lak to prežil. Teraz robím v kaviarni a denne umyjem tak milión riadov a prežije aj to. Je to pre mňa neuveriteľné.


V budúcnosti si plánujem dať umelé nechty ale POTOM si kúpim aspoň 3 ďalšie laky značky MT, pretože 5 dní nosenia bez očúchania( ani na končekoch) som ešte nevidela. Navyše je netestovaný. *WIN*WIN*!

Aký je váš obľúbený lak?

5 komentárov:

  1. No teda, 5 dní aby lak vydržal v neporušenom stave je celkom zázrak. Ja momentálne používam laky od Ciaté a tiež sa teším z ich fantastickej výdrže, no mám len trblietkavé a tie všeobecne na nechtoch vydržia dlhšie, a tak neviem, či je to tým, že majú v sebe trblietky alebo nie. Musím vyskúšať aj iné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Istotne vyskúšaj aj tieto od MT, sú naozaj skvelé :)

      Odstrániť
  2. to sa naozaj tak často nevidí,takáto výdrž laku aj na končekoch...navyše krásna farba :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je skvelá ale musím nkúpiť aj iné farby, nech môžem striedať :)

      Odstrániť
  3. Výdrž je opravdu dokonalá, navíc má krásnou barvičku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť