utorok 1. novembra 2016

Keď niečo nestačí..

That´s how I roll špirála Barry M



Ahojte!
Špirála je pre mňa asi jeden z najnudnejších produktov. Presne viem, čo od špirály očakávam, a preto ma veľmi nenadchne nejaká novinka so špeci kartáčikmi. Od špirály chcem, aby mi natočila a zhustila riasy. Predĺženie je príjemný bonus ale nie je to primárny cieľ nákupu. 


Táto špirála sa mi páčila kvôli tomu, že má veľmi podobný kartáčik ako špirála od Benefit, ktorú milujem ale nie je netestovaná. Takže potrebujem náhradu. Kupovala som ju na stránke mojesminky, ktorú mám rada, pretože tam majú iba netestovanú kozmetiku. Špirála má naozaj krásny a premyslený obal. Je ťažká a kovová, čo jej pridáva na luxusnejšom pocite. 


Špirála má nakoniec úplne iný kartáčik, ako bolo na obrázku. Prvýkrát, keď som ju použila som bola obrovsky sklamaná. Bola doslova mokrá. Ako keby som si snažila dať na riasy čiernu vodu. Nič mi to nespravilo. Postupne po otvorení trošku zaschýňala ale kým bola použiteľná, trvalo to cca mesiac. 


Celkovo mi z mihalníc neurobí nič moc. Musím si dávať celkom dosť veľa vrstiev, čo ma tiež až ak nebaví. Zo špirály niesom nadšená a nebudem ju nakupovať nabudúce. 


Oči si naozaj neviem odfotiť ale môžete vidieť, že na pravej strane nemám žiadne mihalnice a na ľavej mám trošku. To je naozaj minimálny efekt. 

Aká je vaša obľúbená netestovaná špirála?

2 komentáre:

  1. Obal ma pekný a aj vidno, že ti riasy predĺžila, ale zdá sa mi, ako keby zlepovala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, trošku predĺžila ale poznám oveľa lepšie :(

      Odstrániť