nedeľa 26. júna 2016

New in po skúškovom




Ahojte!
Už ani neviem, ako dlho som nepísala post na blog. Chvíľku mi to nechýbalo, pretože som počas skúškového stále sedela pri počítači. Ale po týždňovom oddychu mi naozaj začal chýbať písať si s vami a objavovať novinky. Takže som zase späť a chcem vám ukázať moje nákupy počas doby skúškového.


Čistiacu penu som chcela vyskúšať neuveriteľne dlho. Ale na 100% Pure nemali nič na sklade a prišla mi z naturrisimo ponuka, že ich majú o 40% lacnejšie, povedala som si, že prečo nie a už ku mne išla táto čistiaca pena. 


K nákupu si môžete kúpiť vzorky a ja som si zobrala čistiace mliečko z dyne. Vždy som chcela niečo takéto vyskúšať a možnosť vyskúšať vzorku a nie celé balenie je pre mňa skvelá možnosť. 



Na leto potrebujem niečo iné ako make up a navyše SPF. Hľadala som medzi BB/CC/DD/XX krémami a našla som tento. Je z Korres a nie je testovaný na zvieratách. 


Toto nie sú zrovna letné farby lakov na nechty ale musela som vyskúšať wish you were here od Morgan Taylor. Keď som ho videla na nechtoch majiteľky mojesminky, vedela som, že si ho kúpim. 


KONEČNE som si kúpila štetec na obočie. Je trošku väčší ako ten, ktorý som mala predtým a musím si na neho zvykať. Ale stále lepšie ako ten, ktorý som používala predtým. Uvidíme, či si zvyknem, na linky isto nie je vhodný. Porovnávam momentálne špongiu od pixwoo a beauty blender. Ešte niesom rozhodnutá, ktorý sa mi páči viac. 


V poslednej dobe som celkom často objednávala zo 100% Pure ale nie pre seba ale pre rodinu a kamarátov. Jednu objednávku som sa ale rozhodla zobrať aj niečo pre seba. Hľadám náhradu za Maybelline Color Tattoo, ktoré milujem ale bohužiaľ je testované na zvieratách. 


Novú špirálu som potrebovala ako soľ, tá stará už bola taká zaschnutá, že mi mega zlepovala riasy a robila mi z nich tak tri rohy. Táto je tiež z mojesminky. 


Posledný nákup bol po skúškovom bol v Havlíkovej apotéke. Nabehla som tam ako zmyslov zbavená a nakúpila si všetky veci, ktoré som si predtým odopierala. Najskôr som chcela na leto len elixír na intímne partie a šampón. Ale potom som pridala aj hydratačnú vodu a vlasové tonikum. Potrebujem si dať dokopy vlasy, pretože ma nesmierne štípe pokožka hlavy a padali mi. Samozrejme viem, že to bolo zo stresu a tak, ale teraz ich musím dať znova dokopy. Dúfam, že mi s tým tieto vecičky pomôžu. Samozrejme som aj trošku zmenila stravu. 

To sú všetky moje novinky za posledné obdobie. Dekoratívku už moc nekupujem, lebo očakávam obrovskú dodávku dekoratívky. Navyše by som teraz chcela venovať svoje peniaze iným činnostiam, a to výletom s mojím priateľom, kamarátmi, dobrému jedlo a celkovému užívaniu si prázdnin. 

 Aké máte prázdninové plány vy? 
Čo nakupujete? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára