štvrtok 1. októbra 2015

Tak schválne, kúpiť?

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion



Ahojte!
V utorok post bohužiaľ nebol. Takže dneska si to vynahradíme celkom podľa mňa zaujímavou recenziou. Na Urban Decay tiene si nedám dopustiť! Mám už tri ich palety tutu a tu. Myslím, že časom si kúpim aj ďalšie (pri písaní som si kýchla, takže to asi bude pravda:).  Na tieto tiene bázu používať nemusím. Ale na ostatné tiene sa mi zíde. Dlho som si myslela, že je v podstate jedno, čo použijete ako bázu, ale nie je. 


Ako bázu môžete použiť krémový tieň, korektor, dokonca aj make up. Niekomu to bude držať a niekomu nie. Ja som používala bázu essence, korektor a make up. Bohužiaľ na suchom viečku mi tiene držali lepšie. Teraz sa chystám MAC korektor používať ako bázu, tak uvidíme. 


Vrátim sa však späť k recenzií. Prvú som dostala bázu s penovým aplikátorom. Bola som z nej veľmi sklamaná, pretože sa mi zlievala do ohybu oka. Nevydržala a ani mi veľmi nezlepšila vzhľad tieňu na oku. Nechápala som, prečo ju ľudia tak ospevujú. Vážne nechápem, prečo som si potom kúpila túto istú bázu druhýkrát. Asi mi to nedalo. Bolo to len mini balenie, tak prečo nie?



Na fotkách je možno lepšie vidieť, že vľavo je hustejšia konzistencia ako vpravo. Jedná sa o minibalenie bázy. Druhý swatch je skôr len roztekajúca sa brečka. 


Na čo najlepšiu predstavu som použila jeden z najhorších tieňov - biely od Sleeku. Samotný je ako prvý swatch zľava. Skoro ho nevidieť, rovnako ako povestnú kvalitu Sleeku. Druhý swatch je minibalenie a tretí báza s aplikátorom. 

Moje minibalenie má inú konzistenciu, ako prvá zakúpená báza, je hustejšie, ľahšie sa rozotiera a nezteká z oka. Tiene mi na nej držia naozaj skvele. Dám s ňou celú noc. Myslím, že som lepšiu bázu nemala. V balení mi vydržala už skoro pol roka. Ak mi MAC korektor nesadne ako báza, asi sa k nej vrátim.

Neviem si však rozdielnu kvalitu bázy vysvetliť inak, ako tak, že je možnosť kúpiť si aj naničhodný kus. Čo sa mi však nepáči, pretože nie je zrovna najlacnejšia. 

Máte UD bázu? 
Mali ste šťastnú ruku pri výbere?

2 komentáre:

  1. Ja mela ty male pytlicky a velika spokojenost.... Priste ocihnu testery a jsem zvedava. Az sdela ty male (mam jich jeste sest :D) tak si ji koupim. Fakt mi drzi paradne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si ju asi kúpim, lebo to mini balenie bolo super :) Ale mám už pochybnosti :D

      Odstrániť