piatok 9. októbra 2015

Hlavne prirodzene

Pupa púdrový make up Extreme Matt



Ahojte!
Už to začína! Mám veľa povinností a ani som si neuvedomila, že už je štvrtok a ja som nedala recenziu. Veľmi ma to mrzí a rada by som tomu predišla, len neviem, či sa mi to podarí. Dnešná recenzia bude zo série Pupa recenzí. Značka Pupa pochádza z Talianska a nejakým zázrakom sa predáva na Slovensku ale nie v ČR. 


Všetky výrobky sa predávajú v červenej krabičke, na ktorej sú väčšinou strieborné a čierne popisky. Samotné balenie produktov je väčšinou strieborné. Make up nie je výnimkou. Aj keď milujem rozjasňovače, chcem mať skôr matné čelo. To je totižto moje jediné miesto, kde sa lesknem. Neviem už, čím ma tento make up oslovil, ale cez leto som ho používať nemohla. Takže som ho začala používať teraz. 



Jedná sa o odtieň 010 a príde mi dosť svetlý pre všetkých. Myslím si, že mám normálnu až mierne suchú pleť, takže musíte brať v úvahu, že mi zmatňujúci efekt vydrží oveľa dlhšie. Teraz, keď nieje tak teplo a nepotím sa, mi dokonca vydrží celý deň. 


Balenie obsahuje v spodnom "priečinku" hubku, ktorou produkt nanášam. Ide mi to s ňou celkom jednoducho. Niekedy, keď chcem väčšie krytie, ho používam na make up a niekedy ho používam samostatne. Keď ho použijem samostatne, nemá až takú kryciu schopnosť

Na ruke je vidieť, že odtieň je trochu dožlta ale myslím, že väčšine slovenskej a českej populácie sadne. Nemyslím si, že by nahradil môj púder ale momentálne, až kým  ho neminiem, ho budem používať a budem spokojná, či si ho kúpim niekedy znova, tak uvidím. 

Skúšali ste niekedy výrobky Pupa?

8 komentárov:

  1. Pudr vypadá moc hezky. Od Pupa kosmetiky mám jen vzorečky a je to celkem příjemná kosmetika. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada za tvoje komenty ale už si tu prosím nerob reklamu....

      Odstrániť
  2. Veľmi rada od nich používam všetko možné :) aj tiene, linky a tento púder som mala tiež a bola som s nim veľmi spokojná :) škoda, že som si potom kúpila púder od astoru a s tým už spokojná nie som, takže sa určite vrátim k pupe :) hlavne tá hubka je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, je veľmi použiteľná, asi si ju nechám. Linky sú megapigmentované! Teda podľa toho, čo mám ja:) Teším sa už na ďalšie veci, čo vyskúšam :)

      Odstrániť
  3. Pupa je faaajn :) mám ceruzky, mám Vamp riasenky, aj púder bol fajn, najradšej používam bronzer, to je fakt podarený výrobok. Nepríjemne ma prekvapil ich make up Made to Last, na mňa je veľmi hutný a maskoidný. Akurát som premeškala narodeninovú akciu, trošku ma to mrzí...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo tak to môžeš zmiešať s nejakým tekutejším. :) Ale nie, maskoidné by nemali byť. Aj ja som ju premeškala, tak som tam zaregistrovala môjho priateľa. A mala osm ju :D

      Odstrániť
  4. Mám rada Pupu, zatiaľ všetko čo som skúsila mi veľmi dobre sedelo. Doporučiť môžem určite špirálky Vamp! a Diva´s Lashes, potom krémové tiene Vamp! (sú fajn aj ako linka) a laky na nechty sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja začínam mať problémy trošku s tieňmi, takže uvidím ako ich posúdim. Špirála m inesadla, laky sú super a uvidíme, čo ďalej :)

      Odstrániť