štvrtok 9. apríla 2015

Rýchly tip III.

Sally Hansen Velvet Texture odtieň 670 Lavish



Krásny deň! 
Lak som si nekúpila už strašne dlho a keď som zbadala túto trojcu odtieňov od Sally Hansen jeden som si vybrať musela. Nakoniec padla voľba na fialovovínový odtieň. Hneď som si ho doma nalakovala a bola som prekvapená. Prvá vrstva vyzerá naozaj hnusne. Ako keby ste boli najväčší čapták a neviete si nalakovať nechty. Plus hneď po nalakovaní idete do postele. Zaschla veľmi rýchlo, tak som s maličkou dušou lakovala druhú vrstvu. Tá už vyzerala oveľa lepšie. Vzhľad velvet texture by som prirovnala k vzhľadu matného skla. Naozaj sa mi páčil. Lenže tu nastal problém, načo dávať nadlak, keď by z neho spravil normálny bežný lak? Riešenie - pôjdem bez nadlaku. Takto mi vydržal pekný presne do druhého dňa. Sklamalo ma to, pretože SH nie sú zrovna lacné laky. Dneska teda ide skôr o tip, čo nekúpiť. Ja osobne si túto textúru od SH nekúpim a som rada, že som si nekúpila ešte aj tie dva zvyšné odtiene. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára