piatok 9. novembra 2012

Spolupráca

Spolupráca


Dneska vám poviem niečo o mojej novej/prvej spolupráci. Ale niečo o spoluprácach celkovo. Keď vidím, niektoré blogy, ako dobre začali a písali články, kde vedeli napísať aj niečo iné okrem toho, že je to úžasné a že jednoznačne už nebudú používať nič iné je to také trošku pritiahnuté za vlasy. Preto som aj ja začala rozmýšľať nad spoluprácami. Samozrejme, keď mi blog len začínal nečakala som, že ma osloví nejaká tá firma. Ale po čase ako som sa prehupla cez prvú 50 začali sa ozývať firmy. Veľmi ma to potešilo ale zároveň som si zachovala chladnú hlavu. Pre dva dôvody : Nebudem písať o niečom, čomu sama neverím a po druhé nebudem písať chválu na niečo, načo musím iba preto, lebo to mám zadarmo. Najviac ma dokáže naštvať, keď vidím nejakú blogerku, ktorá píše o veci, ktorú ma zadarmo a napíše o nej len to najlepšie, a potom sa mi to dostane do ruky a zistím, že je to úplný šmejd. Ale to je na ich vedomí a svedomí. Potom sú blogerky, ktoré môžu dostať balíček aj za tisíc evri ale napíšu o ňom pravdu. A medzi ne by som sa rada zaradila aj ja. Budem rada, ak by sa mi to podarilo tak, že ak o niečom napíšem, že je to dobré a vy si to pôjdete kúpiť, tak to dobré bude. Samozrejme každá máme iný typ pleti a nemôže vám sadnúť všetko čo mne. Ale budem sa snažiť. 





Teraz sa presuniem k mojej prvej spolupráci. Raz som na nete len tak hľadala bambucké maslo. Našla som www.organicday.sk. Celú som si ju prezrela a veľmi ma zaujala. Hlavne preto, pretože ponúkajú certifikované bio výrobky a niektoré sú aj FAIR TRADE! To ma celkom posadilo. Pretože som písala prácu o dopade globalizácie. A jedným z nich bolo aj to, že ženy a deti zarábajú v niektorých štátoch možno 2€ na deň. Povedala som si, že toto je kozmetika, o ktorej by sa mali dozvedieť aj ostatní. Napísala som im s malou dušičkou. Predsa len ešte nemám 500 čitateliek. Odpísala mi veľmi milá Zuzana a nastalo obdobie dohadovania. Nakoniec sme sa dohodli a zhodli snáď na všetkom. Moje recenzie niesu nijako limitované tým, že by som musela písať v superlatívoch ani nijako inač. A tak som bola spokojná. Potom začalo obdobie vyberania produktov na zrecenzovanie. Mala som nejaké typy ale Zuzana mi všetko vysvetlila a ja som zmenila názor. Nie, že by produkty boli zlé ale neboli až tak vhodné pre môj typ pleti. Najlepšie je, že myšlienka celého e-shopu vznikla zo Zuzaniného presvedčenia o účinku biokozmetiky a jej vlastnej skúsenosti(je aromaterapeutka. Sama používala naozaj všeliake značky krémikov až  zahraničí natrafila na BIOkozmetiku. A bolo rozhodnuté. Veci sama používa a vyzná sa v nich. Takisto je podľa nej dôležité zistiť úmysel predávajúceho. Či ide iba o zisk z predaja alebo naozaj chce doviesť kvalitnú biokozmetiku. Kvôli veľkému boomu biokozmetiky sa bohužiaľ stáva, že produkty označené štítkom bio až také bio niesu.Stačí si pozrieť zloženie produktu (tzv. INCI zoznam).Ak tam bude niečo z chemikálií alebo ropy(parabeny,fenoxyetanol,...) tak to bio jednoducho nebude. Podozrivá by vám mala byť aj cena. Obvykle je nižšia ako ste zvyknuté.
Keď mi radila pri výbere bavili sme sa aj o množstve produktov, ktoré ponúkajú. Sortiment neustále rozširujú. Ja sama som dostala masku na tvár a spomínané bambucké maslo. A nezabudli ani na vás a poslali mi jednu masku aj pre vás! Dostala som aj nejaké vzorky a s nimi som bola veľmi spokojná. Preto už viem, čo budem mať na ježiška:))))))
Zatiaľ toľko a dúfam, že sa tešíte na recenzie a giveaway!
Klikajte stránky a napíšte mi, či sa vám môj výber spolupráce páčil?
Budem sa tešiť na komentáre!





4 komentáre:

  1. Túto značku nepoznám, tak som zvedavá na recenzie - tvoje dojmy a tak, zatiaľ sa maj pekne...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratuluejm a teším sa na recenziu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Plně s tebou souhlasím, také nemám ráda když některé holky vychválí výrobek do nebe a pak je to uplná katastrofa :-)

    OdpovedaťOdstrániť