sobota 17. novembra 2012

Nie pre mňa

Nie pre mňa!





Ako ste si mohli všimnúť podľa názvu dneska to bude o šampóne, ktorý mi moc nesadol. Idem recenzovať L´OCCITANE šampón na farbené vlasy.

Tento šampón nieje podľa mňa úplný odpad, to zase nie. Je na farbené vlasy, ktoré mám. Ale nepoužívam šampóny na farbené vlasy, pretože mi zaťažujú vlasy. Tento bol viackrát ospevovaný na viacerých blogoch. Tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Stojí okolo 5€ /75ml. Príde mi to trošku veľa. 

Po nanesení vytvorí celkom fajn penu. Umyje vlasy tak, že až vrždia. Obsahuje 5 esenciálnych olejov (angelica, levandula, geraniuem, ylang ylang a sladký pomaranč). Vlasy by mali byť vyživené, lesklé a jemné. Po vysušení vlasy ale elektrizovali a boli hnusné krepovité alebo aké. Musela som si dať veľa olejčeka CHI aby vyzerali ako tak dobre. Potom mi nemastné vydržali len jeden-dva dni.  Vôňa je podľa mňa hrozná. Vôbec sa mi nepáči a som rada, že nevydrží dlho na vlasoch. 




Mala som cestovné balenie a minula som ho celé. K veľkému baleniu ma to jednoznačne nenalákalo. A teraz  už testujem nové šampóny. Páči sa mi ako napíšem, že testujem a pritom som si kúpila len nový šampón. :D

Máte tento šampón?
Rozmýšľate nad ním?

2 komentáre: