utorok 23. októbra 2012

Natural líčka

Natural líčka 





Ahojte dneska konečne zase recenzia na niečo. Videli ste, že som si veci z NYX objednala už strašne dávno ale doteraz som ich len málo preskúšala. Túto lícenku v poslednej dobre používam úplne najviac. Takže recenzia bude podľa mňa objektívna. 


 Mám odtieň 01 Rose Petal čo je podľa mňa taká ružovo telová ,veľmi prirodzená a krásna farba. Vhodná aj pre bledulky. Vôbec sa s ňou nemusíte báť pritlačiť alebo niečo podobné. Jediný problém je, zvyknúť si na aplikáciu. Lícenku nanášam výlučne štetcom na lícenky. Ale tu sa to nedá, a tak používam prsty. Dá sa krásne rozotrieť dostratena. Som spokojná. Páči sa mi aj konzistencia. Čakala som, že bude tuhá a bude sa s ňou ťažko pracovať ale keď použijete prst ako keby sa roztopí. A tým pádom je nanášanie naozaj bezproblémové. Na pery som sa ju snažila použiť ale tam len zvýraznila záhyby a nevyzeralo to dobre. Takže na pery neodporúčam a na oči sa ju bojím použiť. Mínusom pre dievčatá s mastnou pleťou môže byť to, že zvýrazňuje póry. A mínusom pre mňa je, že nevydrží celú noc. Pár hodín vydrží isto ale nie viac ako 5 a to je škoda.


 Na slniečku



V tieni



Na fotke si môžete všimnúť, že odtieň je naozaj natural :)


Pre zhrnutie by som povedala len toľko, že farba sa mi naozaj páči. Spôsob aplikácie som sa už konečne naučila ale vadí mi, že vydrží kratšie. Druhýkrát by som si ju ale pravdepodobne kúpila znova. Stojí do 5€. Škoda, že NYX na Slovensku nieje. Lebo by som ho isto vykupovala. 


Máte niečo z NYX? 
Aký typ lícenky vám sedí najlepšie?
Používate vôbec lícenku?




5 komentárov:

  1. Juuj zavidim ti NYX :( Suhlasim, škoda že nie je na Slovensku dostupny, lebo vyzera že to je fakt dobra a lacná kozmetika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež by som chcela aj u nás NYX :/ Ja mám od neho iba Jumbo Pencil Milk a je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som ju u teba na blogu a urobila si mi na ňu chuť :)

      Odstrániť