nedeľa 7. októbra 2012

Flormar laky

Flormar laky





Laky Flormal som vôbec nepoznala. Nikdy som si ich nevšímala v obchodoch. Teda Flormar v obchodoch nieje často a ľahko zohnatelná značka. Prvýkrat som ich videla v stánku v Mlynoch v Nitre. Ale tieto som si kúpila v Bratislave. Práve prebiehala akcia 2+1 na laky, a tak som si kúpila tieto tri. Bolo to cez leto a chcela som nejaký zlatý lak a modrý ten zmatňujúci bol tak trochu navyše. Vo Flormare majú asi nejaké špeci rozlíšenie na laky, pretože každý ma iný vrchnák. A všimli ste si, že sa podobajú na laky z Bourjois? Vyzerajú ako Eiffelovka.


433 - Krásna kráľovsky modrá farba vhodná asi na každé ročné obdobie. Vo fľaštičke sú vidno fialové odlesky, ktoré sú mierne vidieť aj na nechtoch na slnku. Veľmi dobre sa nanáša. Štetec je priemerný. Uvítala by som skôr ten sploštený. Má 11 ml, takže som zvedavá kedy ho miniem. Vydrží na nechtoch nedotknutý 2-3 dni. K tomuto laku nemám viac čo povedať - je skvelý, dobre sa lakuje aj odlakuje. Isto by som si ho kúpila znovu.



U11 - Tento odtieň som si kúpila, lebo som chcela niečo bronzové k opálenej pokožke(nikdy niesom opálená, takže čo vymýšlam?). Ale som rada, že som si ho kúpila, pretože mám krásny lak na vianoce. Naozaj obsahuje zlaté trblietka a s červeným lakom bude naozaj krásny už sa teším. Takisto má 11 ml. Jediné, čo na ňom neznášam ale naozaj neznášam je odlakovanie. To je hotový očistec. Ale keď to zvládnete tak máte naozaj krásny lak. Takisto vydrží 2-3 dni nedotknutý.


808 - Zmatňujúca vrchná vrstva. Toto bol skôr taký pokus a neviem, či vyšiel som z neho celkom zmätená. Pretože keď si ho nalakujem som spokojná. Niekto mi síce povie, že to vyzerá ako keby mám ocapkaný lak skôr ako sa zaschol ale nevadí. Ale za pár dní to vyzerá ako keby sa zošúchal. Ak chcete mať pekné nechty dva dni tak je ale naozaj super. V tomto prípade to nechám na vás:)


V jednej vrstve modrý kryje super a zo zlatého sú zatiaľ len pozlátka.


V dvoch vrstvách + červený z avonu zmatnený na prsteníku.


Dúfam, že tu je to vidieť lepšie :) 

Poznáte značku Flormar?
Máte skúsenosť s ich lakmi?
Máte aj iné výrobky,ktoré by ste mi odporučili?

3 komentáre:

  1. ten matujúci lak je super.. vieš ešte o nejakej značke, ktorá ho má v ponuke?

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012/10/diy-stojan-na-prstene.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ANo má ho miss sporty Check Matte samizdá sa volá:)

      Odstrániť