nedeľa 8. júla 2012

101 drogerie

101 drogerie










Keď som písala, že v TETA drogériach mi furt dávajú darčeky sa 101-tka asi naštvala a začali aj oni dávať darčeky.





Potrebovala som nejaký opaľovák. Garnier mali v akcií za 5,99 €. Brala som ho. Pri pokladni mi k nemu dali penové tužidlo Fructis style ZADARMO. 





Ďalšia vec, čo som potrebovala bol olejček pre deti. Mali ho takisto v akcií za 2,69 €. Dostala som k nemu vlhčené obrúsky taktiež ZADARMO. Olejček je super a krásne sa po ňom leskne pokožka.




K SPF 15 som si zobrala ešte SPF 6- tku od Nubian.  Doma mám SPF  20 a na tvár SPF 50. Toľko moja výbava na leto. 




Tento píling síce nieje zo 101 - tky ale tiež som ho potrebovala. Má jemnejšie čiastočky a krásne citrusovo vonia. Po použití je pokožka viditeľne krajšia.




O tejto palatke som sa dozvedela na nete. Chcela som ju veľmi vyskúšať. Keď ju použijem viackrát aby som zistila ako drží napíšem recenziu.





Posledná vecička je lak z MAYBELLINE mini Colorama za evríčko. Páčil sa mi a už bol v košíku.  Na ruke z obväzom mám jedno vrstvu a na druhej dve vrstvy. Rozdiel je mierny ale po druhej vrstve necht vôbec nepresvíta zospodu.
  
Takže ak som vás darčekmi alebo vecami zaujala choďte nakupovať :*
Čo ste si výhodne kúpili v poslednej dobe vy? 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára