sobota 28. apríla 2012

Iba tak

Dnes,som mala veľmi príjemný deň. Dúfam,že aj vy všetci. Vonku je stále krásne,teploty okolo tridsiatky. S našimi sme boli pozrieť na klubovej výstave rotvajlerov. A potom sme s maminkou išli pozrieť na kvietky na FLORU v Bratislave. Kvety naozaj od výmyslu sveta. Jedným slovom nádhera! Nedalo sa moc fotiť ale mám pár fotiek z kompaktu. Tak si aspoň pozrite tú nádheru :)

Ja som si dosť užila tie farby kvetov ale všetky by mi podochli :D:D preto mám najradšej kaktusy:P tie netreba polievať. A pár som si aj odniesla domov tu sú :) Moje novú kúsky.
...a na tieto kúsky som najviac zvedavá sú úplne maličké tak ich musím nejako vychovať :)
Musím ich popresádzať a potom vám ich všetky ukážem :) Zatiaľ krásny zvyšok večera a užite si nedeľu! A zajtra pre vás chystám pre vás recenziu značky Gosh :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára