nedeľa 9. októbra 2016

Whishlist október

 Ahojte!
Rozhodla som sa nakupovať trošku lacnejšiu kozmetiku. Mám toho celkom dosť a chcela by som vyskúšať niečo, čo nestojí minimálne 20€. Chcem sa naučiť používať mihalnice na sebe. Na ostatných mi to ide ako pomasle. Na sebe mi to ide o čosi ťažšie. Preto idem trénovať a počula som, že Ardell je skvelá značka pre začiatočníkov. Uvidíme, ako sa mi s nimi bude pracovať.


Značka LA cosmetics má na instagrame milión videí s týmito korektormi. Ja by som chcela vyskúšať na začiatok ten zelený a uvidíme. 


Lily Lolo značku poznám už od začiatkov blogu. Teraz, keď ma zaujíma netestovaná kozmetika, sa k nej vraciam. Z viacerých videí som zistila, že by malo ísť o jednu z najlepších netestovaných špirál. Biely obal sa mi teda vôbec nepáči ale tak som zvedavá hlavne na efekt. 


Značka Milani už dávnejšie do sveta vypustila tento make up. Videla som na neho skvelé recenzie ale akosi som im neverila. Až kým ho nezačala používať moja obľúbená vlogerka Tati. Ona testuje veľmi drahé veci. Ale keď hovorila o svojich top produktoch spomenula tento make up. To ma presvedčilo o tom, že by som ho chcela vyskúšať. Mal by mať veľmi silné krytie. Zrovna to teraz potrebujem. 




Make up geek je značka, ktorú chcem vyskúšať niekoľko rokov. Vážne! Vždy to odložím nabudúce. Tento mesiac som zistila, že mám síce celkom dosť rôznych tieňov ale stále nemám základy. Chcem vyskúšať aspoň dva tiene a potom uvidíme ako to bude s kvalitou. 


Navyše k LA girl cosmetics majú aj korektory na zakrývanie vyrážok a kontúrovanie. Kontúrovanie ma baví. A teraz na zimu, keď je tmavšie skôr by so chcela vyskúšať nejaké silnejšie a výraznejšie make upy. Som zvedavá, aký efekt vytvoríme. 


Living Nature som doteraz nepoznala ale majú uvádzaciu 50% zľavu na všetko. Niektoré sady už niesú ale ja si objednávam tú na mastnú pleť. Uvidíme, čo sa z tejto značky vykľuje. Ak chcete vyskúšať, práve teraz je ten správny čas. 


Chcela by som toto veľké balenie naked beauty oil, pretože je veľmi multifunkčný. Dá sa použiť ako na tvár, tak na telo. 

Posledné veci by som chcela zo značky NYX. Nedávam tu, že čo, pretože uvidím, ako moc bude predajňa vybrakovaná. Chcela som si niečo kúpiť už v Prahe ale nič z toho, čo by som chcela nemali. Tak uvidíme. 




Ako všetci vieme mám rada istý druh gýču a slovenskú (českú) tvorbu. V septembri som teda dostala Lindas dream náušnice. Už iba musím počkať, kým sa vyrobia. Chcem tie s anjelikmi vo vnútri. Veľmi sa mi páčia a každý outfit posunú o úroveň vyššie. Ale aj nižšie, takže si budem musieť dávať pozor na to, ako ich budem kombinovať. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára