streda 14. augusta 2013

Niekedy jednoducho príroda nestačí...

Auroville Tea Tree Oil Šampón pre mastné vlasy




Ahojte po veľmi dlhom čase, aspoň pre mňa, píšem recenziu na šampón. Celkovo mi veľmi dlho trvá, kým spotrebujem nejaký produkt. Preto ani nechápem, ako môže niekto v svojich článkoch o vypotrebovných veciach uviesť, že minul dajme tomu 20 produktov. Neprídem si, že by som šetrila na používaní kozmetiky ale jednoducho 100 ml tohto šampónu mi vydržalo mesiac. Moja kamarátka mi povedala, že by ho minula na dve použitia. 


Zobrala som ho so sebou do Manchesteru, ako takú záchranu, kým si nekúpim niečo tu Zatiaľ nič nemám, pretože som to nepotrebovala. Balenie je už minuté, a tak je čas na recenziu. Nebudem klamať mám ho zo stránky auroville.cz na zrecenzovanie. Vybrala som si ho na základe recenzie inej blogerky. Napísala, že nemá mastné vlasy ale aj tak som dúfala, že keď je to prírodné pomôže to. Väčšinou ponuky na spoluprácu odmietam ale keď sa jedná o prírodnú kozmetiku vždy rada vyskúšam niečo nové. Tešila som sa, kým mi dôjde domov, a keď konečne prišiel prekvapilo ma balenie. Bol zabalený  krabičke, ktorá mi pripomínala balenie hodiniek. Celkovo sa mi však nepáčila, pretože podľa mňa ak niekto predáva prírodnú kozmetiky mohol by šetriť prírodu a dať o obal menej.  

Používala som ho pravidelne celý mesiac. Prvé umytie nedopadlo vôbec dobre skoro vôbec nepenil a vlasy mi v sprche neprišli vôbec umyté(viem, že veľa peny , nerovná sa čisté vlasy ale išlo o môj pocit). Keď sa však vysušili boli jemné a hebké na dotyk. Vyzerali umyto a krásne. Celý JEDEN deň. Potom spľasli a začali sa mastiť. Vonia celkom fajn a vôňa vo vlasoch vydrží celkom dlho. Niekomu však môže smrdieť, pretože je to typická orientálna vôňa.

Moje vlasy sú od prírody jemné a rýchlo sa mastia.  No pri bežnom šampóne sú schopné vydržať v použiteľnom stave aspoň 2 dni. Tu sa to nestalo. Používala som ho aj naďalej ale výsledok bol približne rovnaký maximálne 2 dni čistoty. Pení mi už lepšie ale napríklad na druhý deň už nemajú objem. Na vlasoch mám ombré a moje vyrastené vlasy sú mastné a tie odfarbené sú suché a vôbec to nevyzerá dobre. Musím použiť olejček CHI Potom už sú moje vlasy tie dva neuveriteľné dni použiteľné. 

Šampón ma na prvom mieste v zložení na prvom mieste prírodné aloe vera, čo veľmi oceňujem, druhé miesto je esenciálny olej z tea tree tiež plus ale zakončenie citronovým kondicionérom je zlé! Pretože ja kondicionér skoro vôbec nepoužívam. Ak už ho použijem, tak si ho dám na končeky. Lenže, keď je ako zložka v šampóne ide automaticky aj na korienky, čo podľa mňa spôsobuje to spľasnutie. 

Za mňa tento šampón na mastné vlasy odporučiť bohužiaľ nemôžem. Pravdepodobne mi po tejto recenzií už z Auroville nenapíšu ale jednoducho to, že niečo dostanem zadarmo nieje pre mňa priorita. Preto píšem o produkte to, čo je podľa mňa pravda.

8 komentárov:

  1. Presne tak, šampóny s kondicionérom sú riadny fail. Moje vlasy sú na tom podobne ako tvoje, rýchlo spľasnuté a rýchlo mastné, preto sa takýmto šampónom snažím vyhýbať :)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím říct, že přírodní vlasová kosmetika mě nechává chladnou, prostě mi to nefunguje, nebo spíš ještě přihoršuje :-/ ale na vlasy mi to tolik nevadí.
    Zajímalo by mě, co je mycí složka...? jestli tedy třeba ještě máš ten obal :-) Já prostě bez pěny ani nemám pocit, že bych si vlasy umyla + se snažím toho šamponu nandat co nejvíc a just to chci napěnit :-D a taky pěna je kontrola, že si umyju fakt všechny vlasy, a že jich teď mám docela dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...myslela jsem, že na vlasy mi ta chemie tolik nevadí.

      Odstrániť
    2. No všetky zložky šampónu som vypísala, takže asi nič ! :D Neviem. Mňa prírodná kozmetika baví, preto som to chcela vyskúšať, teraz som sklamaná :(

      Odstrániť
  3. Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu k nášmu produktu. Sme sklamaní z toho, že Vám šampón nesadol, každý typ vlasov je iný, treba skúšať aj iné produkty(nemyslím len tie naše) a snáď nájdete niečo čo Vám bude vyhovovať. Čo sa týka penenia šampónu, tu budete mať asi všade ten istý problém, proste prírodné šampóny nepenia. To čo vytvára penu je chemická zložka a tú v prírodnej kozmetike asi nenájdete a keď už tak len v minimálnom nutnom množstve. Sme zvyknutí, že veci musia výrazne ukazovať to, načo sú určené, ako veľká pena, výrazné vône, ale v prírodnej kozmetike ide o to poskytnúť pokožke čo jej chýba a tým pomôcť. Na začiatku je to pre telo, pokožku alebo vlasy niečo nové, preto treba vydržať, kým sa dostanú preč všetky chemické zložky a až potom začne fungovať príroda. Veríme, že kôli sklamaniu zo šampónu nezanevriete na kozmetiku z prírody. S pozdravom Tím Auroville.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasn, chápem, každému sedí dačo iné. Je mi to luto, pretože bol naozj super prírodný. Dva v jednom výrobky však niesu pre moje vlasy.

      Odstrániť
  4. Já třeba jiné než přírodní šampóny mít nemůžu (svědí mě z těch chemických pokožka hlavy), takže už jsem si zvykla na to, že i kvalitní přírodní šampóny prostě nepění a rychle je proto spotřebuju.. Ale naopak šampóny s kondicionérem nesnáším - to je úplná blbost, takové ty 2v1 apod. Protože jak píšeš, kondicionér se nemá vůbec ke kořínkům dávat. Takže se hlavně divím, že hned na etiketě není napsané 2v1-šampón s kondicionérem.. :D
    Nicca

    PS: Zvu Tebe i Tvé čtenáře na giveaway oblečení u mě na blogu :) http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/09/ahaishopping-giveaway-international.html

    OdpovedaťOdstrániť