streda 6. marca 2013

Ručičky v bavlnke

Lavera krém na ruky s bio mandľovým olejom a maslom karité




Momentálne stále používam MUA kozmetiku, takže bohužiaľ budete tu mať samé Mua vecičky. Dneska ale trochu prestávka od nich. Ukážem vám krém na ruky od značky Lavera. Cez zimu mám problém s tým, že moje ruky vyzerajú hrozne. Môj zlozvyk je, že nenosím rukavice a už si to asi viete predstaviť. Preto potrebujem naozaj dobrý krém na ruky. Cez leto je mi jedno, to si natieram ruky len tak "z povinnosti". Mala som jedne balea krém na ruky, ktorý som radšej vyhodila. Medzitým sa ku mne dostala vzorka krému na ruky Lavera. Zdal sa mi celkom v pohode, našla som ho v DM- ke v akcií za nejaké 4€  a brala som ho. 


Má hustejšiu konzistenciu a zaujímavú vôňu. Neviem, k čomu by som vám to opísala. Čuchám to tu ale neviem. Ok, ale teraz k účinkom. NEUVERITEĽNÉ. Ruky už nemám popraskané. Dokonca stačí, keď si ho natriem večer a max raz za deň. Necítim, že by boli popraskané a ani ma neštípu. Mám ich iba hladké a krásne. 


Za seba môžem povedať, že tento krém odporúčam vyskúšať. Na kréme je aj nálepka OKO testu a dopadol ako Very Good. Moc sa nemíňa a dúfam, že kým ho nebudem potrebovať mi vydrží. :)

Aké krémy na ruky používate vy?


5 komentárov:

  1. lavera je strašne super ;) krémy nemajú chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od lavery som etse nic nemala a essence kremik tiez nie ale mozno raz... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja pouzivam od Yves Rocher, Loccitane a mam este indulonu nechtikovu, som s nimi velmi spokojna. Tento od Lavary som este nemala, ale urcite niekedy vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Loccitane je podla mňa zbytočne drahé a oproti tomuto skoro nefunkčné. Indulonu sa bojím skúšať :D

      Odstrániť
  4. to vyzerá dobre...ja sa neviem zbavit suchých rúk momentálne

    OdpovedaťOdstrániť