pondelok 3. septembra 2012

Kto ich nemiluje nakupovať?

Kto ich nemiluje nakupovať?

...nech zdvihne ruku a opustí túto stránku! Ostatné baby isto vedia aký je to pocit, keď vojdete do obuvi a môžu ostať. Ja osobne by som mohla nakupovať topánky, doplnky, kabelky, spodné prádlo a kozmetiku do aleluja. Vždy sa pre to nájde nejaký dôvod ( promócie, stužková, ples,..). A tak si rozširujem zbierku topánok. Nechodím na akcie, kde by bolo treba HIGH HEELS viac ako dvakrát do roka, takže by som si mohla požičať od kámošiek ale chcem vlastné.












MEL topánky vyrába brazílska firma a sú eco-friendly. Kúpila som si ich v BA po tom ako som s maminou uvidela Viviene Westwood topánky. Strašne ich chcem na stužkovú ale sú drahé tak uvidíme. Toto je taká lacnejšia verzia. Krásne voňajú - asi ako pogy voňavé (detská hračka). Nosia sa úplne super vďaka tomu, že guma nieje nejako extra hrubá. Pevná je dosť. Som z nich veľmi šťasná! Rada ich nosím aj na bežný deň.










































Tieto topánky som tiež našla v BA ale nemali moju veľkosť. Nakoniec som ich našla so 70% zľavou za 12€ v ZA. Ešte som ich nikde nemala ale teším sa nato hlavke kvôli opätku. Je krásny posiatý glitrami! Teším sa na náš prvý raz.



Ešte som si kúpila pár hovadiniek.


Táto lícenka ma potešila z kozmetických vecí najviac. Už čoskoro bude recenzia.

Ako ste začali školu vy?
Utešujete sa niekedy nejakými topánkami/kozmetikou?

5 komentárov:

  1. tak tie glitrove topanky ti neskutočne zavidim! :) ja som pokukovala na také plastové topánky, ale neviem, či by ma neotlačili, alebo či by tá guma nesmrdela? asi závisí aj od výrobcu(značky), že :)

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie tieto moje otláčajú tak po 12 a viac hodinách ale otlak som z nich napr. ešte nemala. Nie ta guma krásne vonia u tejto značky. U iných by som si nebola istá.

      Odstrániť
  2. Aj mne sa páčia tie glitrové :)) su kráásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boty s podpatkem s flitrama jsou úžasné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie topanky s flitrovym opatkom su nadherne!
    Tisko zavidim :):)

    http://lavend-er.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť