štvrtok 18. októbra 2018

Jaclyn Hill x Morphe paletka




Ahojte!
Paliet mám celkom dosť ale mala som pocit, že zrovna paletka od Jaclyn Hill je presne to, čo mi chýba v mojej kolekcií. Chápete ma? Ani ja nie. Proste som si ju kúpila pred jednou svadbou a dosť som ju tam využila. A používam ju odvtedy.



Balenie sa mi moc nepáči. Nemám rada bielu farbu na kozmetických vecičkách. Ale zatiaľ sa mi nezašpinil, takže myslím si, že je potretý nejakou ochrannou vrstvou. Je z tvrdého kartónu a tiene sú celkom veľké. Paletka obsahuje 35 tieňov. Všetky sú ladené do hneda až na pár fialových a zelených. Je ich tam minimum a paletka je neuveriteľne premyslená, takže môžete robiť nekonečné množstvo lookov. Na vrchu je názov palety a vzadu sú názvy tieňov. Viac by sa mi páčilo, keby mám názvy tieňov pod každým tieňom ale v podstate mi to môže byť jedno.



Pre mňa je tam však trochu málo svetlých tieňov. Ja si myslím, že paleta by mala obsahovať dve tretiny svetlých tieňov a jednu tretinu tmavších. Pretože svetlé používam častejšie. A ešte mi tu chýba jedna veľmi svetlá farba, ale taká ako sú moje viečka. Okrem toho je paletka naozaj krásna a rada ju používam. Podľa mňa je rozdelená na sekcie. Vľavo hore sú veľmi jemné farby do hneda. Vpravo hore máme už zaujímavejšie lesklé odtiene do zlata a ružova. V strede máme hnedé tiene všetkých odtieňov ružova, oranžova a červana. Spodná ľavá strana sú také tie dodatkové farby, ktorými oživíte každý look, ktorý tvoríte a príde vám príliš nudný. Modré, zelené a fialové môžete použiť na spodnú linku a máte nový, zaujímavý look. A spodná pravá strana má odtiene zelenej a veľmi tmavé hnedé tiene a jeden tmavo hnedý, skoro až čierny na linky.








V paletke sú rôzne textúry tieňov. Sú tam matné tiene,, tiene s leskom a tiene, ktoré sú stlačený pigment alebo glitter. A všetky textúry sú naozaj skvelé. Až tomu nechápem, ako môže byť tá paleta relatívne lacná. Každý jeden tieň sa jednoducho rozotiera s ostatnými dostratena. Každý metalický tieň dokážem dať na jedno namočenie do štetca. Naozaj som prekvapená, lebo keď som začínala s make upom, lacné palety nestáli za veľa. Ale môžem povedať, že kvalita je naozaj vysoká. Hneď ako som ju vyskúšala, som si chcela kúpiť ešte jednu, aby sa mi táto neminula.



Tiene vydržia celú noc s bázou. Bez bázy na mojich viečkach vydržia tak 4 hodiny, čo je dosť. Paleta je skvelá v tom, že podniecuje moju kreativitu a núti ma použiť všetky tiene. Tým pádom si aj zlepšujem techniku a aj skúšam nové veci, z čoho som šťastná. Je taká univerzálna, že som si ju zobrala aj do Mexika, kde som bola tmavšia ako bežne a využila som ju.

Tu sú náhodné swatche tieňov, aby ste videli, ako krásne sa s nimi pracuje. Či už išlo o matný alebo lesklý tieň, ani jeden nehrudkovatel a nanášal sa veľmi dobre. 

Zhrnula by som to tak, že ak máte záujem o to, kúpiť si paletu, kde bude naozaj VŠETKO, čo by ste si mohli priať, pozrite sa na túto. Myslím si, že nebudete sklamané. A naozaj za výhodnú cenu, jeden tien v prepočte na počet ks tieňov vás nevýjde drahšie ako tiene z NYX, z ktorých som bola sklamaná.

Poznáte Jaclyn?
Skúšali ste už jej paletku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára